نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر های جدید Arms با محوریت سلاح‌ها و شخصیت‌های بازی

امروز، دو ویدیوی جدید از بازی Arms، انحصاری جدید نینتندو سوییچ، منتشر شد که شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی را معرفی کرد.

یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ، بازی ARMS است که قرار است به زودی برای این کنسول عرضه شود. در همین راستا و در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو دو ویدیو جدید از بازی منتشر کرد که در آنها می‌توانیم با شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی بیشتر آشنا شویم. ۵ شخصیت Spring Man، Ribbon Girl× Ninjara، Master Mummy و Mechanica در بازی حضور دارند. شخصیت Spring Man، شخصیتی است که تمامی قدرت‌های او، متعادل است و زمانی که سلامتی او به زیر ۲۵ درصد برسد، می‌تواند ضربات خود را پرقدرت کند. Ribbon Girl، توانایی این را دارد که به صورت مداوم و هنگامی که در هوا است،‌ بپرد و به این ترتیب از ضربات حریف جاخالی بدهد. همچنین وی می‌تواند به سرعت از هوا به زمین بیاید.

Ninjara، شخصیت دیگر بازی است که می‌تواند در هنگام پرش، به جلو حرکت کند. Master Mummy هنگام دریافت کردن ضربه، تغییری در نوع حرکتش پیش نمی‌آید و همچنین وی‌ توانایی این را دارد که سلامت خود را بازیابی کند. Mechanica نیز می‌تواند برای مدت زمان طولانی در هوا بماند. 

اسلحه‌های بازی هم در حقیقت مشت‌های شخصیت‌ها هستند که هرکدام قابلیت‌های ویژه خود را دارند. Toasted Arms، هنگامی که شارژ شوند، آتشین می‌شوند و به همین دلیل در هنگام اصابت به حریف، باعث آتش گرفتن آنها می‌شود. Large Megaton Arms می‌تواند ضربات حریف را دفع کند. Sparky Arms توسط الکتریسیته شارژ می‌شوند و در هنگام برخورد به حریف، باعث گیج شدن آنها می‌شوند. Boomerangs نیز توانایی این را دارند که از طرفین به حریف ضربه وارد کنند و در نقشه‌هایی که پر از مانع است، بسیار کاربردی هستند.

Revolver Arms، می‌توانند سه ضربه متوالی را با یک بار اصابت به حریف وارد کنند و هنگامی که شارژ شده‌اند، باعث گیجی حریف می‌شوند. Slapamander Arms نیز به صورت قوسی شکل به سمت حریف روانه می‌شوند و مانند Toaster Arms در هنگام شارژ شدن، آتش می‌گیرند. بازیکنان در بازی توانایی این را دارند که از مشت‌های مختلف (اسلحه‌های بازی) برروی شخصیت‌های مختلف استفاده کنند. در انتها می‌توانید ویدیوهای منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

ویدیو شخصیت‌های بازی

ویدیو اسلحه‌های بازی


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده