نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

گیم استاپ: فروش نینتندو سوییچ شاید از Wii پیشی بگیرد

فروشگاه گیم استاپ اخیرا اعلام کرده که ممکن است فروش نینتندو سوییچ در آینده از Wii پیشی بگیرد. 

کنسول نینتندو سوییچ پس از عرضه فروش خیلی خوبی در سراسر جهان داشت و در اکثر نقاط توانست موفق‌ترین عرضه را در بین کنسول‌های نینتندو ثبت کند. حال در جدیدترین اخبار بازی فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرده که این کنسول فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. 

اریک برایت، مدیر بازاریابی گیم‌استاپ، در گفتگو با گیم‌رنت اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند آمار دقیقی از فروش سوییچ ارائه کند. با این حال این کنسول عملکرد فوق‌العاده‌ای از حیث تجاری داشته و حتی ممکن است با ادامه دادن این روند، از فروش کنسول Wii هم که یکی از موفق‌ترین کنسول‌های تاریخ است، پیشی بگیرد. به‌علاوه فروش عالی لوازم جانبی و بازی‌های مرتبط با این کنسول هم نشان از محبوبیت بالای سوییچ دارند. 

کنسول Wii یکی از موفق‌ترین کنسول‌های تاریخ است که بیش از ۱۰۰ میلیون واحد در سراسر جهان فروش داشت. با این حال کنسول Wii U هرگز موفق نشد این موفقیت را تکرار کند و طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط نینتندو، تنها ۱۳.۵۶ میلیون واحد فروش داشته است. حال باید منتظر ماند و دید که سوییچ عملکردی شبیه به کدام یک از این کنسول‌ها خواهد داشت. نینتندو هنوز آمار دقیقی از فروش کنسول جدید خود ارائه نکرده و شاید در گزارش مالی بعدی کمپانی که اواخر ماه آوریل منتشر می‌شود، اطلاعاتی در این مورد ارائه شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده