نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

AMD و انویدیا درایور کارت گرافیک بازی Mass Effect: Andromeda را منتشر کردند

دو کمپانی AMD و انویدیا درایور کارت گرافیک‌های خود را برای اجرای بهتر بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کردند.

بازی Mass Effect: Andromeda امروز منتشر خواهد شد و مانند عرضه بیشتر بازی‌های بزرگ امروزه، انتشار بازی آندرومدا هم به این معناست که وقت بروزرسانی درایور کارت گرافیک فرا رسیده است. دو کمپانی AMD و انویدیا جدیدترین درایورهای کارت گرافیک خود را برای جدیدترین بازی نقش آفرینی استودیو بایوور (Bioware) آماده کرد‌ه‌اند، با این وجود بروزرسانی‌ کارت گرافیک‌ها شامل بهبودهای دیگری هم هستند.

اول از کمپانی AMD و درایورهای آن شروع می‌کنیم که خبر خوشی برای دارندگان کارت گرافیک RX 480 دارند؛ دارندگان این کارت با ارتقای Radeon Software به نسخه 17.3.2 می‌توانند شاهد بهبود کارایی ۱۲ درصدی این کارت گرافیک در اجرای بازی‌ها باشند. یک پروفایل تسلیشن جدید هم به این درایور افزوده شده تا تجربه بازی را برای کاربران کارت گرافیک‌های Radeon بیشتر بهبود ببخشد.

این درایور علاوه بر بهبودهای بالا، مشکلات مربوط به بافت‌های بازی The Division را در هنگام استفاده از دایرکت ایکس 12 بهبود خواهد بخشید. همچنین مشکلات سوسو زدن و سیاه شدن صفحه در بازی For Honor هنگام استفاده از چندین کارت گرافیک هم بهبود پیدا کرده‌اند.

و اما دارندگان کارت گرافیک‌های کمپانی انویدیا در صورتی که قصد تجربه بازی Mass Effect: Andromeda را دارید، بروزرسانی درایور کارت گرافیک خود به نسخه GeForce Game Ready 378.92 را در اولویت قرار دهید. انویدیا این درایور را برای افرادی که قصد دارند بهترین تجربه بازی را در روز اول داشته باشند پیشنهاد کرده است. علاوه بر این، بروزرسانی این درایور برای افرادی که قصد تجربه بازی در وضوح تصویر 4K و تکنولوژی HDR را هم دارند پیشنهاد می‌شود. می‌توانید ویدیویی از بازی را که در وضوح تصویر 4K و HRD اجرا می‌شود در وبسایت انویدیا تماشا کنید، با این حال مسلما می‌دانید که برای تجربه کامل این دو ویژگی، به مانیتوری که از HDR پشتیبانی کند نیاز خواهید داشت.

این درایور علاوه بر بازی Mass Effect: Andromeda، بهبودهایی برای بازی Rock Band VR را هم در نظر گرفته است؛ بازی که در روزهای آینده برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت عرضه خواهد شد.

کاربران Radeon می‌توانند از طریق نرم افزار Radeon Software به دانلود درایور کارت گرافیک خود بپردازند، در حالیکه کاربران GeForce از نرم افزار GeForce Experience برای دانلود درایور کارت گرافیک و بروزرسانی خود استفاده خواهند کرد.


منبع kitguru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده