نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

نسخه پی سی بازی Mass Effect: Andromeda بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

نسخه پی سی بازی Mass Effect: Andromeda بروزرسانی جدیدی برای رفع برخی مشکلات دریافت خواهد کرد.

بالاخره بازی Mass Effect: Andromeda برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، اما در حال حاضر هم بازی به لطف سرویس EA و Origin Access در دسترس اعضای این سرویس در رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان است؛ مکانی که در آن مشخص شد برخی از مشکلات فنی بازی دست کم گرفته شده است. به هر حال، استودیو بایوور (BioWare) در حال کار روی بازی است تا وضعیت فنی کنونی بازی را پیش از انتشار رسمی بهبود ببخشد، بنابراین در روزهای آینده شاهد انتشار چندین بروزرسانی برای بازی خواهیم بود.

فرناندو ملو (Fernando Melo)، تولیدکننده بازی آندرومدا، به تازگی از طریق توییتر اطلاع داد که یک بروزرسانی جدید به جز بروزرسانی روز اول برای کاربران رایانه‌های شخصی در راه است. گفته شده این بروزرسانی مشکلات «سیاهی صفحه، اشاره‌گر ماوس، صدای بخش چندنفره و مشکلات کلیدهای F در بخش چندنفره» برطرف خواهد کرد. علاوه بر این بروزرسانی، یک بروزرسانی دیگر هم برای بازی منتشر می‌شود که نسخه بازی را به 1.04 ارتقا خواهد داد. (این بروزرسانی هم اکنون برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 4 در دسترس بوده و فردا برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود).

به نظر می‌رسد که بایوور و کمپانی الکترونیک آرتز (EA) از نسخه Access به عنوان نسخه آزمایشی استفاده کرده‌اند تا بتوانند پیش از عرضه بازی Mass Effect: Andromeda، برخی مشکلات آن را برطرف کنند. گفته شده بروزرسانی روز اول بازی وضعیت انیمیشن‌های چهره شخصیت ریدر مونث را کمی بهبود خواهد بخشید. یکی از مشکلات اساسی بازی انیمیشن‌های آن هستند که اعتراض فراوان طرفداران را هم به دنبال داشتند.

در حال حاضر باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این بروزرسانی‌ها وضعیت آندرومدا را بهبود خواهند بخشید یا فقط وعده‌های بیشتری برای آرام کردن خشم و ناامیدی طرفداران بازی هستند که دل خوشی از نمرات بازی ندارند.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده