نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تیزر جدید فصل سوم سریال فارگو با نام Are You Happy

زمان زیادی تا آغاز فصل سوم سریال فارگو باقی نمانده است و به همین مناسبت شبکه FX تیزر جدیدی از این سریال را با نام Are You Happy منتشر کرده است.

بدون شک یکی از سریال‌های مورد انتظار بهار امسال، سریال فارگو، محصول شبکه FX است که قرار است فصل سوم آن از تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین)‌ برروی آنتن برود. مدتی است که این شبکه، با پخش تیزرهای کوتاهی سعی دارد که طرفداران را برای فصل سوم این سریال کنجکاو کند و اخیرا تیزر جدیدی با نام «آیا تو خوشحال هستی؟» از این سریال پخش شده که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

این سریال، توسط نواه هاولی ساخته شده است و از زمان پخشش مورد استقبال منتقدین و تماشاگران قرار گرفته است و به نظر می‌رسد فصل سوم سریال نیز رویه موفق فصل‌های گذشته را در پیش خواهد گرفت. در فصل سوم این سریال، اوان مک‌گرگور ایفای نقش کرده است و به نظر می‌رسد باید مانند دو فصل دیگر، منتظر یک سریال فوق‌العاده با صحنه‌هایی خشن و طنز سیاهی باشیم.

با توجه به تیزر منتشر شده به نظر می‌رسد صاحب تلفنی که در حال زنگ خوردن است، خیلی خوشحال نباشد و نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی‌ها از زیر برف بیرون بیاید! 

نظر شما در رابطه با فصل سوم این سریال چیست؟


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده