نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ عرضه بسته Frank Rising بازی Dead Rising 4 اعلام شد

کمپانی کپکام تاریخ عرضه بسته Frank Rising بازی Dead Rising 4 را اعلام کرد. 

بازی Dead Rising 4 اواخر سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه شد و نمره‌های نسبتا خوبی نیز دریافت کرد. کمپانی کپکام، سازنده بازی، قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ محتویات مختلفی را برای این بازی عرضه کند و حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که بسته الحاقی Frank Rising این اثر قرار است در تاریخ ۴ آوریل منتشر شود. این بسته به صورت مستقل ۹.۹۹ دلار قیمت دارد و البته خریداران سیزن پس بازی به صورت رایگان به آن دسترسی خواهند داشت. 

Frank Rising یک بسته الحاقی داستانی است که وقایع آن در منطقه Willamette جریان دارند. در این بسته شاهد هستیم که شخصیت فرانک به ویروس آلوده شده است و حتی یکی از دوستانش گفته که او غیرقابل درمان است. با این حال یک منبع ناشناس به فرانک کمک می‌کند تا بتواند دوباره سلامتی خود را به دست بیاورد. در طول وقایع این DLC شاهد هستیم که فرانک قابلیت‌های جدیدی به دست آورده است و البته دیگر قادر به خوردن غذا نیست و برای زنده ماندن باید از افراد دیگر تغذیه کند. به‌علاوه وی پس از مدتی متوجه می‌شود که تعدادی از دوستانش در شهر گرفتار شده‌اند و در نتیجه فرانک باید پیش از آنکه دولت دستور ویران کردن شهر را صادر کند، خودش و دوستانش را نجات دهد. 

البته Frank Rising تنها بسته الحاقی بازی نبوده و کپکام اعلام کرده که مدتی پس از انتشار این DLC، بسته Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf بازی دد رایزینگ ۴ نیز با قیمت ۹.۹۹ منتشر خواهد شد که البته این DLC هم در سیزن پس بازی موجود است. همانطور که از اسم این بسته الحاقی هم مشخص است، در آن شاهد اضافه شدن یک حالت گلف مانند خواهیم بود که در جریان آن باید زامبی‌ها را بکشید. به مرور زمان و با پیشرفت در محتویات این DLC، قادر خواهید بود توپ‌ها، لباس‌ها و باشگاه‌های گلف جدیدی را باز کنید. این حالت را همچنین می‌توان به صورت تک‌نفره، Co-op محلی یا به صورت آنلاین نیز تجربه کرد. 

بازی Dead Rising 4 که اخیرا از طریق استیم نیز منتشر شده است، در بررسی زومجی نمره متوسط ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

به طور کلی، بازی Dead Rising 4 اثر بدی نیست، اما هرگز نمی‌توان آن را یک بازی خوب نیز نام برد. این بازی توانسته روی گیم‌پلی، که هدف اصلی سری Dead Rising است، خوب عمل کند و مشکلات بسیار زیاد نسخه‌های گذشته را نیز برطرف کند. اما نبود یک هدف درست و حسابی در روند بازی، درجه سختی بدون چالش و حتی بخش چندنفره بسیار بد باعث شده تا بازی Dead Rising خیلی زود شما را خسته کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده