// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

جزئیات سومین بسته الحاقی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 منتشر شد

جزئیات سومین DLC بازی Dragon Ball Xenoverse 2 خبر از ملحق شدن شخصیت‌‌های جدید به این بازی می‌دهد.

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 بهمن ماه سال گذشته به عنوان دومین نسخه از مجموعه Xenoverse در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفت و توانست با الهام از داستان‌ فیلم این بازی، محتوای جالبی را به تصویر بکشد. پس از عرضه بازی تا به امروز شاهد عرضه دو بسته‌الحاقی از این بازی بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی جزئیاتی از سومین بسته‌الحاقی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 منتشر شد که بزودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

بسته‌الحاقی پیشین بازی Dragon Ball Xenoverse 2 توانست محتوای زیادی را برای این بازی به ارمغان آورد و حال در جدیدترین شماره مجله V Jump اشاره‌ای به سومین DLC این بازی شد. به نقل از آخرین شماره مجله V Jump، سومین بسته‌الحاقی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 سه قهرمان جدید را به فهرست‌ شخصیت‌های این بازی اضافه می‌کند که این بار شاهد حضور سوپر سایان رُز گوکو بِلک، زاماسو و بوجَک خواهیم بود.

چندی پیش اعلام شد که شخصیت بوجک در جایگاه «مدیر» در این بازی حضور خواهد داشت اما با توجه به عکس‌‌های منتشر شده در مجله، این قهرمان به صورت کامل قابل بازی خواهد بود.، اما با این حال باید برای تایید رسمی از سوی سازندگان منتظر بمانیم. شخصیت بوجک که در سری فیلم‌های دراگون بال به عنوان شخصیت منفی ایفای نقش کرده بود، می‌تواند با حضور خود در این بازی، فهرست قهرمانان بازی Dragon Ball Xenoverse 2 را قدرتمند‌تر نشان دهد. دو شخصیت زاماسو و گوکو بلک از شخصیت‌های منفی مجموعه Future Trunks به حساب می‌آیند.

همچنین در انتها با توجه به جزئیات منتشر شده در مجله V Jump، اشاره‌ای به تاریخ حدودی انتشار سومین بسته الحاقی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 شد و شاهد انتشار آن در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) خواهیم بود. از آنجا که این اطلاعات به صورت رسمی منتشر نشده و تنها در مجله  V Jump رویت شده است، احتمال می‌رود که کمپانی باندای نامکو به زودی اطلاعات سومین بسته الحاقی این بازی را به صورت رسمی منتشر کند.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده