// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

دو تریلر جدید از بازی MLB The Show 17 منتشر شد

استودیو SIE San Diego دو تریلر جدید از بازی ورزشی MLB The Show 17 منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سونی سن دیگو در آستانه عرضه بازی شبیه ساز ورزش بیسبال MLB The Show 17 دو تریلر جدید از این بازی منتشر کرد.

اولین تریلر منتشر شده که یک تبلیغ تلویزیونی به حساب می‌آید، صحنه‌های رنگارنگ و طنزآمیز از این بازی را نشان می‌دهد. این تبلیغ تلویزیونی که «These Guys»  نام دارد شباهتی به تریلر «Everyone Loves The Show» دارد که چندی پیش منتشر شده بود.

دومین تریلر که «The Show Show» نام دارد در واقع برنامه مصاحبه‌ای با بازیکنان معروف ورزش بیسبال است. در این تریلر شاهد حضور بازیکنان معروف نظیر جاستین ترنر، هانتر پنس، آنتونی ریزو، نو سیندرگارد، روبرتو اوسانو و آرون سانچز به همراه بازیکن افسانه‌ای کن گریفی هستیم که تصویر آن بر روی کاور بازی The Show 17 منتشر شده است. همچنین در این تریلر شاهد تجربه حالت رترو (Retro) بازی MLB The Show 17 توسط بازیکنان هستیم که در حضور سازندگان به تجربه این بازی می‌پردازند. نسخه کامل برنامه «The Show Show» بزودی منتشر می‌شود.

همچنین هفته گذشته جزئیاتی از بازی MLB The Show 17 منتشر شد که توضیحاتی از حالت Road to the Show این بازی می‌دهد. کاربران در این حالت می‌توانند با استفاده از سیستم جدید گفتگو که در این بازی تعبیه شده با مربیان، بازیکنان و مدیران گفتگو و مکالمه داشته باشند. همچنین اعلام شد که این گفتگو‌ها می‌تواند در روند بازی و بازیکنان شما تاثیر داشته باشد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی MLB The Show 17، اطلاعاتی از مزایای پیش خرید و تصویر جلد نسخه فیزیکی این بازی داده شد.

بازی MLB The Show 17 در کمتر از ۱۰ روز دیگر در تاریخ ۸ فروردین (۲۸ مارس) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر‌های جدید را دانلود و تماشا کنید:

تریلر These Guys

| |

تریلر The Show Show

| |

 

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده