نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بررسی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌های بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خبر از یک شاهکار می‌دهند که در این مطلب مروری بر آن‌ها داریم.

فردا، ۱۳ اسفند و همزمان با عرضه کنسول نینتندو سوییچ، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز منتشر خواهد شد تا خریداران این کنسول از همان روز اول بتوانند به جدیدترین نسخه یکی از بهترین مجموعه بازی‌های تاریخ دسترسی داشته باشند. سری بازی‌های زلدا همواره و روی هر پلتفرمی که عرضه شده‌اند، اثری بسیار خوب و موفق بودند و توانسته‌اند رضایت منتقدین و کاربران را جلب کنند.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild جدیدترین نسخه از این سری است که می‌توان گفت که به بهترین شکل ممکن مسیر نسخه‌های پیشین سری را ادامه داده و حتی می‌توان آن را یکی از بهترین‌های نسل فعلی بازی‌های ویدیویی دانست؛ چرا که این بازی تا به این لحظه نمره متای فوق‌العاده ۹۸ را ثبت کرده است و تقریبا تمامی منتقدین کیفیت عالی آن را ستوده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر نقدها، بررسی‌ها و نمره‌های بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشته باشیم:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

  • سازنده: نینتندو
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ، نینتندو Wii U
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

گیم‌اینفورمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

جهان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به معنی واقعی کلمه من را شگفت‌زده و بهت‌زده کرد و این شگفت‌زدگی تقریبا در تمامی لحظات بازی نیز وجود داشت. از طرفی در هر گوشه از بازی چیزی برای کشف کردن وجود دارد و این امر باعث می‌شود تا صرفا گشتن در جهان بازی بسیار لذت‌بخش باشد و از طرفی هم بازی موفق شده تمامی المان‌های موفق نسخه‌های پیشین این سری را حفظ کند. The Legend of Zelda: Breath of the Wild سری زلدا را وارد مسیر جدید و عالی‌ای کرده است و از طرفی هم استاندارد‌های جدیدی برای بازی‌های جهان‌باز خلق کرده است.

پالی‌گان: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک پیشرفت واقعی در قیاس با نسخه‌های پیشین زلدا است. نینتندو در ساخت بازی کاملا به شعور مخاطب احترام گذاشته و نتیجه کار اثری شده که بزرگ، متفاوت و هیجان‌انگیز است. با اینکه با یک بازی جهان‌باز روبرو هستیم که بسیار وسیع بوده و می‌توانید آزادانه در آن گشت و گذار کنید، ولی در نهایت بازی کاملا حس و حال یک زلدا را دارد و شبیه به هیچ چیز دیگری نیست.

گیم‌اسپات: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تعریف جدیدی از زلدا ارائه می‌کند و به جرات می‌توان گفت که گیرا‌ترین و تاثیرگذار‌ترین بازی‌ای است که نینتندو تا به امروز خلق و عرضه کرده است.

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک شاهکار در زمینه طراحی بازی‌های جهان‌باز است و می‌توان گفت که بازی یک مجموعه ۳۰ ساله را مجددا از نو خلق و احیا کرده است. بازی جهان بزرگی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد که از شما طلب می‌کند که وارد آن شده و به ماجراجویی بپردازید و ویژگی‌ها و راز‌های ریز و درشت‌اش را کشف کنید. من ماجراجویی‌های زیادی در این بازی داشته‌ام و باید بگویم که هر یک از آن‌ها، حس و حال، لذت و داستان خاص خودشان را داشتند و این بی‌نظیر است. تا الان تقریبا ۵۰ ساعت زمان صرف بازی کرده‌ام و قطعا ۵۰ یا ۱۰۰ ساعت دیگر هم آن را بازی خواهم کرد و مطمئن هستم که این دنیای عظیم هنوز هم چیزهای جدیدی به من ارائه خواهم کرد.

ویدیو گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

زمان کودکی‌تان را به یاد دارید؟ زمانی را که در تابستان با دوستان‌تان در حیاط خانه بازی می‌کردید و برای خودتان ماجراجویی‌های خیالی خلق می‌کردید؟ ماجراجویی‌هایی که در آن خانه سگ‌تان قلعه می‌شد و گیاه داخل حیاط جنگل؟ این تیپ ماجراجویی‌ها با اینکه خیالی بودند، ولی از هر ماجراجویی واقعی‌ای لذت‌بخش‌تر بودند. The Legend of Zelda: Breath of the Wild دقیقا چنین حسی را در شما زنده خواهد کرد.

نمره بازی zelda breath of the wild

نمره بازی zelda breath of the wild


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده