نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تریلر مستند جدید شبکه نت‌فلیکس با نام Five Came Back

شبکه استریم نت فلیکس اولین تریلر مستند جدید خود با نام Five Came Back که موضوع آن جنگ جهانی دوم و هالیوود است منتشر کرد.

شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر مستند جدید خود با نام Five Came Back را منتشر کرد. این مستند داستان پنج کارگردان آمریکایی را روایت می‌کند که کار و حرفه خود را رها می‌کنند تا عازم جبهه‌های نبرد در جنگ جهانی دوم شوند. این پنج کارگردان پس از بازگشت به کشور و خانه دوباره به ساخت فیلم مشغول شدند. این مستند سریالی براساس کتابی با نام Five Came Back: A Story of Hollywood and the Second World War اثر مارک هریس، تولید و ساخته شده است.

این مستند داستان پنج کارگردانی آمریکایی به نام‌های جان فورد (کارگردان فیلم Stagecoach)، ویلیام وایلر (کارگردان فیلم Ben-Hur)، جان هیوستون (کارگردان فیلم The Maltese Falcon)، فرانک کاپرا (کارگردان فیلم It's A Wonderful Life) و جورج استیونز (کارگردان فیلم A Place in the Sun) را روایت می‌کند. داستان این پنج کارگردان توسط پنج کارگردان و نویسنده برجسته دیگر هالیوود به نام‌های استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کاپولا، گیرمو دل تورو، پل گرینگرس و لارنس کاسدان بررسی و توضیح داده می‌شوند و دیدگاه خود را در این رابطه به اشتراک می‌گذارند. مریل استریپ نیز به عنوان گوینده و راوی در این مستند حضور دارند. مستند Five Came Back در سه قسمت تولید شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

علاوه بر این، نت‌فلیکس پوستر رسمی مستند Five Came Back را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Five Came Back Poster

اسپیلبرگ در رابطه با مستند Five Came Back گفت:

این مستند روزهای اولیه سینما که در سکوت و خاموشی بود، نشان می‌دهد. در اوایل جنگ جهانی دوم هالیوود متوجه شد که سینما ابزار یا سلاح بسیار قدرتمندی برای ایجاد تغییرات است.

کاپولا در ادامه گفت:

سینما در خالص‌ترین شکل خود می‌تواند در جهت تبلیغات قرار داده شود. هیتلر و وزیر تبلیغات او که یوزف گوبلس نام داشت، قدرت سینما را درک کردند و از آن برای جذب و پیروی جمعیت زیادی از مردم از تفکر و اعتقاد آن‌ها، استفاده کردند.

کارگردانی مستند Five Came Back بر عهده لوران بوزرو بوده است و این مستند قرار است در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) منتشر شود. او بیشتر برای ساخت مستند پشت صحنه فیلم‌های بزرگی چون پارک ژوراسیک (Jurassic Park) و تایتانیک (Titanic) شناخته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده