// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بروزرسانی 255 بازی ARK: Survival Evolved بر روی پلی استیشن 4 منتشر شد

استودیو وایلد‌کارد بروز‌رسانی 255 بازی ARK: Survival Evolved را بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

بازی ARK: Survival Evolved به دلیل استفاده از جانوران ما‌قبل تاریخ، بهره‌گیری مناسب از المان‌های اکشن ماجرایی و بقا و فراهم کردن زمینه تجربه چند‌نفره و تک‌نفره، توانسته استقبال مخاطبین را بدست آورده و بیش از ۵٫۵ میلیون نسخه بر روی پلتفرم‌های مختلف فروش داشته باشد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بروز‌رسانی 255 این بازی با ویژگی‌های متعدد توسط استودیو وایلد‌کارد بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر شده و بزودی بر روی ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از ویژگی‌های بروز‌رسانی 255 بازی ARK: Survival Evolved جانوران جدید است. جزئیات این جانوران به شرح زیر است:

  • الکتروفروس بلادومیتو (Electrophorus Beluadomito): به عنوان گونه‌ای از نایف‌فیش (Knifefish)، الکتروفروس این توانایی را دارد که با استفاده از تولید الکتریسیته طعمه خود را شکار کرده و ماهی‌ها و مار‌ماهی‌های کو‌چکتر را از پا در‌آورد. قبایل مختلف الکتروفروس را برای نابودی حیوانات آبزی بزرگ به خدمت خود در می‌آورند.
  • مایکرورپتور ناریلونگوس (Microraptor Gnarilongus): با ظاهری پرنده‌مانند و صورتی شبیه خزند‌گان، مایکرورپتور شکارچی خطر‌ناک است که سریعا به هر آنچه کوچکتر یا هم‌اندازه‌ (حتی انسان) او است، حمله می‌کند. این حیوان که توانایی پرش، دویدن و پرواز کوتاه را دارد، به تنهایی و در قالب گروه بسیار خطر‌ناک است و در صورت آموزش دیدن می‌تواند سواران را در هنگام نبرد از روی زین به پایین بیاندازد.
  • آمونیتینا مولتیامیکس (Ammonitina Multiamicus): این موجود یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین موجودات در‌یا و شبیه به ناتیلوس اما در ابعاد و اندازه‌های بزرگتر است. به دلایل نا‌معلوم حمله به آمونیتینا به معنای بر‌انگیختن خشم تمام موجودات دریایی اطراف است که با تمام توان از جان او دفاع خواهند کرد. به‌همین دلیل کشتن یک آمونیتینا چالشی سخت و دشوار خواهد بود. با این‌حال در صورت موفقیت در چنین چالش بزرگی، پاداشی دریافت می‌شود که ارزش خطر کردن را دارد. صدف این موجود به دلیل کمیاب بودن بسیار با‌ارزش است و از صفرای آن برای ساخت دارت‌های آغشته به فرومون می‌توان استفاده کرد.
  • تایلاکولیو فورتیموروسس (Thylacoleo Furtimorsus): این موجود که با نام «شیر کیسه‌دار» نیز شناخته می‌شود، شکار‌چی قدر‌تمند و بومی جنگل‌های سرخ‌چوب جزیره است. آرواره‌های قدر‌تمند (قوی‌تر از هر پستاندار دیگری بر روی خشکی) و دندان‌هایی شبیه به قیچی آهن‌بر، تایلاکولیو را به شکارچی توان‌مندی در حملات مخفیانه بدل کرده که می‌تواند از بالا به شکار خود حمله کرده و گلوی او را پاره کند.

علاوه بر موجودات ذکر شده، در بروز‌رسانی 255 بیش از ۳۰ آیتم قابل جمع‌آوری بازی ARK: Survival Evolved موسوم به Explorer Notes به بازی اضافه شده و عملکرد سرور‌ها نیز بهبود پیدا کرده‌اند. همچنین چندین فناوری TEK Tier جدید در دسترس بازیکنان قرار گرفته که عبارتند از: سازه‌های ساختمانی جدید، سپر دفاعی و در‌های خودکار جهت شخصی‌سازی پایگاه. مدل مو و ریش جدید نیز بخشی از بروز‌رسانی 255 بازی ARK: Survival Evolved هستند. در زیر می‌توانید تریلر معرفی ویژگی‌های بروز‌رسانی مذکور را مشاهده کنید:

| |

نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) بازی Ark: Survival Evolved هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس بوده و نسخه کامل این بازی برای انتشار در سال جاری بر‌نامه‌ریزی شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده