نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

الکس کورتزمن کارگردان فیلم Venom نخواهد بود

کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که الکس کورتزمن کارگردانی فیلم ونوم (Venom) را بر عهده ندارد، اما فیلمنامه این فیلم در دست نوشتن است.

هفته گذشته، کمپانی سونی پیکچرز رسما ساخت فیلم Venom را تایید کرد. این فیلم که نخستین فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی خواهد بود، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود. با این حال، هنوز مشخص نیست که این فیلم بخشی از دنیای سینمایی مارول است یا فیلمی مستقل خواهد بود. حال کمپانی سونی اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، الکس کورتزمن، کارگردان فیلم The Mummy (مومیایی)، کارگردانی فیلم Venom را بر عهده ندارد. سونی اعلام کرد که کورتزمن در سال ۲۰۱۳ کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته بود، اما او اکنون تعهداتی به کمپانی یونیورسال برای گسترش دنیای هیولایی کلاسیک این کمپانی دارد و امکان حضور او در این پروژه وجود ندارد.

سونی در حال حاضر به دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم Venom است و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر خود را آغاز کرده است. علاوه بر این،‌ کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم جومانجی (Jumanji) با بازی دواین جانسون، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2)، خواهد بود. کار نوشتن پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم Venom بر عهده دانته هارپر، نویسنده فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان)، بوده است، اما به نظر می‌رسد که این پیش نویس توسط کمپانی سونی رد شده و فیلمنامه این فیلم قرار است کاملا بازنویسی شود.

spider-man vs venom

همچنین سونی اعلام کرد که آوی آراد و مت تالمچ، تهیه کنندگان فیلم The Amazing Spider-Man 2، به عنوان تهیه کننده در فیلم Venom باز خواهند گشت. بدین ترتیب احتمال حضور این فیلم در دنیای سینمایی مارول بسیار کمرنگ می‌شود. ایمی پاسکال، تهیه کننده فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال، احتمال حضور تام هالند یا شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Venom بسیار کم خواهد بود هرچند ممکن است مارول استودیو علاقه‌مند باشد تا با کمپانی سونی به توافق برسد تا شخصیت متفاوتی مانند ونوم در دنیای سینمایی این کمپانی حضور داشته باشد.

هالیوود ریپورتر اضافه می‌کند که سونی امیدوار است که فیلم Venom موفقیتی مشابه فیلم Deadpool (ددپول) را تکرار کند. همچنین سونی در حال بررسی گزینه‌های خود برای انتخاب بازیگر نقش ونوم در این فیلم است. مدتی کوتاه پس از انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming در ماه آذر، مارول و سونی ساخت دنباله این فیلم را برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) تایید کردند. با این حال، هنوز مشخص نیست که این فیلم بخشی از فاز سوم دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی این کمپانی است. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است پس از قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) منتشر شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای آغاز فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده