نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

ایسوس ماوس مخصوص بازی Gladius II را عرضه کرد

کمپانی ایسوس اخیرا ماوس مخصوص بازی Gladius II را با قیمت ۸۰ پوند عرضه کرده است. 

ایسوس یکی از کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید محصولات مخصوص بازی فعالیت می‌کند و حال در جدیدترین اخبار سخت‌افزار، این کمپانی یک ماوس مخصوص بازی جدید با اسم Gladius II عرضه کرده که به استناد ایسوس، برای بازی‌های شوتر اول‌شخص بسیار مناسب است. دقت این ماوس با استفاده از کلیدی که روی بدنه آن وجود دارد قابل تنظیم بوده و دقت نهایی آن 12000Dpi است که نشان می‌دهد با یک ماوس دقیق روبرو هستیم. 

ایسوس عمر کلید‌های این ماوس را ۵۰ میلیون کلیک اعلام کرده است. Gladius II با استفاده از سیم به پی‌سی وصل می‌شود که البته سیم آن را می‌توان جدا کرد تا حمل و نقل ماوس راحت‌تر باشد. ولی امکان اتصال بی‌سیم این محصول به پی‌سی وجود ندارد. این روز‌ها قابلیت‌های شخصی‌سازی ظاهری اهمیت بسیار زیادی در محصولات گیمینگ دارند و Gladius II هم از این قاعده مستثنی نیست و کاربر می‌تواند از بین ۱۶ میلیون رنگ ظاهر و نورپردازی ماوس را به شکل دلخواه تغییر دهد. 

این ماوس همچنین از ویژگی Aura Sync نیز پشتیبانی می‌کند و در صورتی که محصول دیگری از ایسوس داشته باشید که از این فناوری پشتیبانی کند، می‌تواند رنگ و نورپردازی این دو محصول را دقیقا مشابه هم تنظیم کنید. 

ماوس Gladius II در خرده‌فروشی‌های مختلف با قیمت ۸۰ پوند عرضه شده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده