نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شدند

چند تصویر مفهومی جدید از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شده‌اند که محیط‌های مختلف این محتوای مستقل را به تصویر می‌کشند.

وبسایت گیم‌ اینفورمر چند تصویر مفهومی از جدیدترین ساخته استودیوی ناتی داگ در مجموعه Uncharted یعنی The Lost Legacy منتشر کرده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. این تصاویر که در ادامه آنها را مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهند که کلویی فریزر و نادین راس، شخصیت‌های اصلی بازی، در جستجوی خود برای پیدا کردن «عاج گانش» به چه مکان‌هایی قدم می‌گذارند. عکس‌ها مربوط به کوهستان گهات غربی از کشور هندوستان هستند و اینطور که به نظر می‌رسد مکان‌ها و اشیای مخفی زیادی را در خود پنهان کرده‌اند.

Uncharted: The Lost Legacy

طبق اطالاعاتی که شاون اسکیگ، مدیر خلاقیت بازی در اختیار گیم اینفورمر گذاشته، بازیکن‌ها در طول انجام بازی اطلاعات زیادی را درباره تاریخچه کشور هند از زبان کلویی (شخصیت قابل بازی در این نسخه) خواهند شنید. تمام این اطلاعات مربوط به داستان‌ها و افسانه‌هایی است که پدر باستان‌شناس کلویی در گذشته برایش تعریف کرده. اسکیگ گفت:

[داستان بازی] کمی بیشتر از قبل به زندگی خصوصی کلویی می‌پردازد و با فرهنگ و قصه‌های مربوط به خدایان هندو و همچنین امپراتوری هویسالا و پادشاهانی که در آنجا حکمرانی کرده‌اند پیوند می‌خورد.

هویسالا نام یکی از قدیمی‌ترین امپراتوری‌ها در قسمت جنوبی شبه قاره هند است که به خاطر توسعه هنر، مذهب و معماری شهرت یافت. معابدی که در دوران این امپراتوری ساخته شدند از ساختار پیچیده و در عین حال زیبایی برخوردارند که بقایای بسیاری از آنها هنوز هم پابرجاست.

The Lost Legacy یک محتوای دانلودی کاملا مستقل است که بازیکن‌ها می‌توانند آن را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی خریداری کنند. البته افرادی که نسخه دیجیتال دیلاکس و یا بسته اکسپلورر Uncharted 4: A thief’s End را قبلا خریداری کرده‌اند می‌توانند The Lost Legacy را به صورت رایگان تجربه کنند.

The Lost Legacy که یکی از موردانتظارترین بازی‌های زومجی در سال ۲۰۱۷ نیز هست، بزرگترین مرحله در تاریخ مجموعه Uncharted را دربر می‌گیرد. ناتی داگ اعلام کرده که The Lost Legacy به احتمال زیاد آخرین بازی این سری خواهد بود که توسط این استودیو ساخته می‌شود، با این حال ممکن است در آینده شاهد معرفی آنچارتد 5 از سوی یک سازنده دیگر باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده