نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

حضور سیلوستر استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 تایید شد

مارول حضور سیلوستر استالونه به همراه مایکل روزنبام را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 رسما تایید کرد.

در اواسط اسفند سال گذشته، خبرهایی مبنی بر حضور سیلوستر استالونه در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) منتشر شد. با این حال، تا به امروز مارول حضور استالونه را در این فیلم رسما تایید نکرده است. حال جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، در مصاحبه با برنامه آدام کارولا رسما حضور استالونه را در این فیلم تایید کرد. علاوه بر این، گان اعلام کرد که مایکل روزنبام نیز در این فیلم حضور دارد.

روزنبام بیشتر برای بازی در سریال ابرقهرمانی اسمالویل (Smallville) شناخته شده است. او در این سریال ایفاگر نقش لکس لوتر بوده است. با این حال، اطلاعات چندانی از نقش این دو بازیگر در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر نشده است، اما گان تایید کرد که نقش این دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول بسیار مهم خواهد بود و این دو به نوعی به یکدیگر مرتبط هستند. گان گفت:

ما دارای دو شخصیت بسیار مهم در دنیای سینمایی مارول هستیم که قرار است برای اولین بار در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور داشته باشند و تا به امروز هیچکس از حضور آ‌نها خبر نداشته است. سیلوستر استالونه نقش یکی از این شخصیت‌ها را بازی می‌کند و نقش یکی از شخصیت‌های دیگر را مایکل روزنبام که دوست من است، بازی خواهد کرد. روزنبام نقش یک شخصیت معقول و بسیار مناسبی را در این فیلم بازی می‌کند و به نوعی شخصیت حیله‌گری خواهد بود. او به گونه‌ای با شخصیت استالونه در ارتباط است.

Sylvester Stallone And Michael Rosenbaum in Guardians of the Galaxy Vol. 2

با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش این دو بازیگر از جمله نام شخصیت‌ها، اعلام نشده است، اما گمانه‌زنی بسیاری در مورد نقش این دو بازیگر وجود دارد. پیش بینی می‌شود این دو بازیگر در فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول از جمله فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، نیز حضور داشته باشند. علاوه بر این، شماره جدید مجله امپایر به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 اختصاص داده شده است. در تصویر روی جلد شماره جدید این مجله، شخصیت بیبی گروت دیده می‌شود که نوار کاست استار لرد را خراب کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Empire Cover

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده