نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیو جدید فیلم The Mummy فیلمبرداری در شرایط بی وزنی را نشان می دهد

کمپانی یونیورسال اخیرا ویدیو جدیدی از فیلم مومیایی (The Mummy) منتشر کرده است که فیلمبرداری در شرایط بی وزنی را نشان می‌دهد.

در ماه آذر، اولین تریلر فیلم The Mummy منتشر شد که شاهد صحنه‌های نسبتا ترسناک و فوق العاده‌ای هستیم که خبر از یک داستان حماسی و هیجان انگیز نیز می‌دهد. با این حال، تاکنون تریلر جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. انتظار می‌رود دومین تریلر این فیلم همزمان با اکران فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، دیگر فیلم کمپانی یونیورسال، در ماه آینده منتشر شود. فیلم The Mummy، نخستین فیلم از دنیای هیولایی کلاسیک یونیورسال است و اخیرا این کمپانی ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است.

این ویدیو، صحنه سقوط هواپیما در فیلم The Mummy را نشان می‌دهد که گروه تولید با استفاده از یک هواپیمای کمپانی زیرو جی، در شرایط بی وزنی این صحنه را با استفاده از بدلکاران فیلمبرداری کردند. همچنین در این صحنه، تام کروز و آنابل والیس نیز در کنار بدلکاران در شرایط بی وزنی حضور داشتند و به ایفای نقش خود پرداختند. طبق گفته سازندگان این فیلم، برای درک بهتر و طبیعی‌تر شدن صحنه سقوط این هواپیما، گروه تولید تصمیم گرفتند که این صحنه را در شرایط بی وزنی فیلمبرداری کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب و زیبا را تماشا کنید:

| |

طبق خلاصه داستانی رسمی که کمپانی یونیورسال از فیلم The Mummy منتشر کرده است:

سرنوشت شا‌هزاده‌ خانمی به ناحق از او گرفته شده است و در اعماق یک آرامگاه در بیابانی دوردست به شکل بی رحمانه‌ای مدفون شده است. او در زمان حال بیدار شده است و با آوردن شرارت سعی در گرفتن انتقام از انسان‌ها دارد. او از ماسه‌های گسترده شرق میانه به لندن می‌آید تا در آن دنیای جدیدی برای خدایان و هیولاها ایجاد کند.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است که او در تیم نویسندگان دو فیلم اول بازسازی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) حضور داشته است. تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راسل کرو نیز قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل را بازی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده