نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

اینفوگرافیک Hitman با محوریت عملکرد بازیکنان در یک سال گذشته

امروز به مناسب یک سالگی نسخه جدید مجموعه Hitman، یک اینفوگرافیک جدید پیرامون عملکرد بازیکنان در یک سال گذشته منتشر شده است.

از سال گذشته تاکنون، استودیو IO Interactive و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) با بازی Hitman، بازیکنان را به سفری در سرتاسر جهان برای جاسوسی و قتل اعزام کرده‌اند. حال ناشر بازی با انتشار یک اینفوگرافیک جدید به بررسی دستاوردهای بازیکنان در طول سال گذشته پرداخته است.

اسکوئر انیکس با انتشار این اینفوگرافیک علاوه بر اینکه نقاط عطف و دستاوردهای بازیکنان در بازی Hitman را بررسی کرده است، از طرفداران برای حمایت از «این سفر باور نکردنی» تشکر کرده است.

به طور دقیق‌تر، اسکوئر انیکس در این اینفوگرافیک بیان کرده است که بازی ۲۲ هدف گریزان، ۴۴ قرارداد Escalation، چهار پک چالش و بیش از ۱۰۰ قرارداد ویژه در جریان سال ۲۰۱۶ و از زمانی که بازی رسما عرضه شد، در اختیار داشته است. از سمت بازیکنان هم بیش از ۷۰ میلیون چالش تاکنون انجام شده است و بیش از ۲۵۰ هزار قرارداد توسط بازیکنان ساخته شده است.

بازی Hitman هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. فصل اول بازی هم به تازگی به صورت فیزیکی عرضه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نقاط عطف و دستاوردهای بازیکنان در بازی هیتمن، اینفوگرافیک پایین را تماشا کنید:

اینفوگرافیک Hitman


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده