نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱

عنوان دنباله فیلم Alien: Covenant مشخص شد

ریدلی اسکات در جدیدترین مصاحبه خود عنوان دنباله فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) را فاش کرد.

فیلم Alien: Covenant حدود دو ماه دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال، ریدلی اسکات، کارگردان این فیلم، در نظر دارد بزودی تولید و فیلمبرداری دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کند. حال اسکات در جدیدترین مصاحبه خود این فیلم را بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) معرفی کرده است. در جریان مصاحبه با وب‌سایت فندنگو، اسکات فاش کرد که Awakening تنها فیلم جدید مجموعه ترسناک و علمی‌تخیلی بیگانه (Alien) نخواهد بود و او در نظر دارد سه دنباله دیگر نیز براساس این مجموعه تولید و منتشر کند. همچنین با توجه به گفته اسکات، احتمالا اتفاقات فیلم Alien: Awakening در بین اتفاقات دو فیلم پرومتئوس (Prometheus) و Covenant جریان خواهد داشت. او گفت:

یک فیلم دیگر نیز پیش از بازگشت ما به معنای واقعی کلمه و منطقی به فیلم اصلی بیگانه Alien، وجود خواهد داشت. اتفاقات پرومتئوس، Awakening و Covenant پیش از فیلم Alien رخ می‌دهند. اگر این فیلم [Covenant] و سپس فیلم بعدی [Awakeningموفق شوند، قطعا پس از آن سه فیلم دیگر نیز وجود خواهد داشت.

Ridley Scott in Alien: Covenant

مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اواسط ماه اسفند، اسکات از ساخت دنباله این فیلم خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد. گفته می‌شود اسکات کار نوشتن دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کرده است. او گفت:

شما باید موفقیت حدودی فیلم Alien: Covenant را تصویر کنید و بهتر است شما خودتان را آماده کنید، چرا که نمی‌خواهید یک شکاف دو ساله بوجود بیاید. بنابراین، من در حال آماده شدن هستم تا دوباره در سال آینده پشت دوربین بروم. اگر شما واقعا می‌خواهید که این مجموعه ادامه پیدا کند، من می‌توانم برای ساخت و انتشار شش فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی کنم. من به هیچ وجه قصد ندارم که به این زودی‌ها ساخت فیلم‌های این مجموعه را به پایان برسانم.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا تریلر جدید این فیلم را منتشر کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده