// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

نینتندو تولید کنسول نینتندو سوییچ را افزایش داد

نینتندو در پاسخ به درخواست تولید بیشتر کنسول نینتندو سوییچ، تولید این کنسول را افزایش داد.

کمپانی نینتندو در نظر داشت که تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی، هشت میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تولید کند. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی و درخواست کاربران برای کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی نینتندو اعلام کرده است که تولید این کنسول تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ را افزایش خواهد داد.

از این‌رو تا پایان ماه ذکر شده، حدود ۱۶ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تولید خواهد شد. متاسفانه نینتندو هنوز آمار دقیقی از فروش کنسول نینتندو سوییچ منتشر نکرده است ولی اعلام شده که این کنسول سریع‌ترین فروش در آمریکا، ارودا و استرالیا را تجربه کرده است. همچنین در ادامه خبری منتشر شد حول اینکه سوپر دیتا فروش کنسول نینتندو سوییچ در هفته اول عرضه خود را ۱.۵ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان تخمین زده است که با توجه به درست بودن این رقم، تا ماه اول عرضه فروش نینتندو سوییچ به دو میلیون دستگاه خواهد رسید.

با توجه به درخواست‌های بی‌شمار کاربران و استقبال خوبی که از نینتندو سوییچ شده است، کمپانی نینتندو تخمین زده است که در سال اول عرضه، فروش این کنسول به ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. انتظار می‌رود در آینده و با عرضه شدن انحصاری‌های دیگر این کنسول نظیر بازی Splatoon 2 و بازی Mario Kart 8 Deluxe درخواست برای خرید این کنسول افزایش پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده