// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

بازی Super Mario Run هفته آینده برای اندروید عرضه می شود

بازی موفق Super Mario Run هفته آینده برای سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد.

اواخر سال گذشته میلادی بود که بازی موبایل Super Mario Run برای سیستم عامل iOS منتشر شد و به دنبال آن، توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. البته این بازی از مشکلاتی نظیر گران بودن رنج می‌برد ولی با این حال، ظاهرا توانسته است به موفقیت بالایی دست پیدا کند. چندی پیش خبری منتشر شده بود که در ماه مارس این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه خواهد شد.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی موبایل، مشخص شده است که این بازی هفته آینده برای سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. دارندگان دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از تاریخ سه فروردین ۱۳۹۶ (۲۳ مارس) بازی اندروید و آیفون Super Mario Run را دانلود یا در صورت علاقه مند بودن با پرداخت ۱۰ دلار به نسخه کامل بازی دسترسی پیدا کنند.

البته هم اکنون می‌توانید با پیش ثبت نام کردن در صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه گوگل پلی، ۲۰ ثانیه از اولین مرحله بازی را تجربه کنید. همچنین در ادامه گفته شده است نسخه‌ای که برای اندروید عرضه می‌شود، نسخه 2.0 بازی است که شامل تمامی محتویات جدیدی است که به بازی اضافه شده است. نادر امرایی در گوشه‌ای از نقد خود از بازی Super Mario Run نوشته است:

نینتندو بالاخره با عرضه سوپر ماریو ران، این شخصیت محبوب را به دنیای بازی‌های موبایل وارد کرد. بازی‌ای که تمام و کمال حس یک بازی پلتفرمر ماریو را به گیمر القا می‌کند. انیمیشن‌های زیبا، طراحی مراحل فوق‌العاده، ارزش تکرار بالای مراحل داستانی و محتوای بسیار زیاد، این بازی را به یک بازی بسیار خوب پلتفرمر تبدیل کرده است. با اینکه بازی نکات منفی‌ای مانند مراحل داستانی کم، قیمت بالا و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد اما این نکته که Super Mario Run اولین بازی بزرگ نینتندو برروی پلتفرم موبایل است، این مورد را کمی توجیه می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده