نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

کمپانی مارول اخیرا تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم مورد انتظار Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. علاوه بر این، فیلمبرداری دوباره این فیلم نیز آغاز شده است.

لورا هریر، بازیگر نقش لیز آلن در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، با انتشار تصویری در شبکه‌های مجازی از آغاز فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌های این فیلم خبر داد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌های فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر نشده است، اما فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌های یک فیلم، به یک امر عادی در فیلم‌های امروزی مبدل شده است.

علاوه بر این، وب‌سایت Vk تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. در تصویر اول، مرد عنکبوتی را به تنهایی مشاهده می‌کنیم که دست به سینه ایستاده است. اما در تصویر دوم، تصویر مرد عنکبوتی و ولچر را بر روی جعبه‌های مواد غذایی مشاهده می‌کنیم که بخشی از تبلیغات سونی و مارول برای فیلم Spider-Man: Homecoming است. در درون این جعبه‌ها، یک نسخه دیجیتالی از کامیک فیلم Spider-Man: Homecoming وجود دارد که اتفاقات پیش از شروع فیلم را پوشش می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Promotional Images

Spider-Man: Homecoming Promotional Images

در اواسط ماه آذر، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد. علاوه بر این، در اواسط ماه دی، مارول ویدیویی از ارتقاهای لباس مرد عنکبوتی در این فیلم منتشر کرد، اما تا به امروز تریلر یا ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. انتظار می‌رود دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming همزمان با اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) منتشر شود. مدتی کوتاه پس از انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming، مارول و سونی ساخت دنباله این فیلم را برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) تایید کردند.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیتون در این فیلم قرار است نقش شخصیت شرور و منفی به نام ولچر (Vulture) را بازی کند، اما او تنها شخصیت منفی این فیلم نخواهد بود و شخصیت‌های شرور دیگری مانند هرمان شولتز / شوکر و تینکرر (Tinkerer) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده