نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت گرافیک نسخه پی سی

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda توسط کمپانی انویدیا منتشر شده و گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی بازی را نشان می‌دهد.

به تازگی یک تریلر جدید با محوریت نسخه رایانه‌های شخصی بازی Mass Effect: Andromeda توسط کمپانی انویدیا منتشر شده است. در این تریلر سازندگان بازی از استودیو بایوور (BioWare) را می‌بینیم که در مورد تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی جهت ساخت کهکشان آندرومدا سخن می‌گویند.

در کنار تکنولوژی HDR، بازی Mass Effect: Andromeda از تکنولوژی Ansel انویدیا هم استفاده می‌کند که طبق اطلاعیه مطبوعاتی منتشر شده، یک «روش جدید انقلابی برای عکاسی داخل بازی» است. تکنولوژی Ansel به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا اسکرین شات‌هایی به صورت ۳۶۰ درجه از بازی‌ها تهیه کرده و آن‌ها را در رایانه‌های شخصی، دستگاههای هوشمند و واقعیت مجازی به اشتراک بگذارند.

طبق گفته مایکل گمبل، تولیدکننده بازی، ترکیب تکنولوژی انویدیا با انجین فراست‌بایت (Frostbite) به طور ویژه‌ای برای نسخه پی سی آندرومدا سودمند بوده و این امکان را برای استودیو فراهم کرده تا بتواند سطحی بی سابقه از جزئیات را در این پلتفرم ایجاد کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر نسخه پی سی بازی Mass Effect: Andromeda را مشاهده کنید:

| |

جدا از بحث فنی و نسخه رایانه‌های شخصی آندورمدا، یکی از دیگر موضوعات پیرامون بازی که امروز سروصدای فراوانی به راه انداخت به وضعیت نگران کننده برخی انیمیشن‌های حرکت و چهره بازی باز می‌گردد که بازیکنانی که بازی را از طریق سرویس‌های EA Access تجربه می‌کنند، با آن مواجه شدند. بایوور در واکنش به این انتقادات گفته است که بروزرسانی روز اول بازی هیچگونه بهبودی در انیمیشن‌ها و مدل شخصیت‌ها ایجاد نخواهد کرد و در واقع بروزرسان روز اول بازی در نسخه EA Access وجود دارد.

بازی آندرومدا اولین روز سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. می‌توانید پیش نمایش بازی Mass Effect: Andromeda را برای دریافت اطلاعات جامع مطالعه و تریلر بخش چندنفره بازی را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده