نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

اکران فیلم Aquaman بار دیگر عقب افتاد

کمپانی برادران وارنر اکران فیلم آکوامن (Aquaman) را بار دیگر عقب انداخت و تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کرد.

اکران فیلم مستقل Aquaman بار دیگر عقب افتاد. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای کوتاه این خبر را رسما تایید کرده است. با این حال، این تاخیر بسیار کوتاه بوده و اکران این فیلم تنها دو ماه عقب افتاده است. فیلم Aquaman اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.  جیمز وان که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌ خشن ۷ (Furious 7) و فیلم‌های ترسناکی چون اره (Saw)، توطئه‌آمیز (Insidious)، توطئه‌آمیز: فصل ۲ (Insidious: Chapter 2)، احضار (The Conjuring) و احضار ۲ (The Conjuring 2) شناخته شده است، کارگردانی فیلم Aquaman را بر عهده دارد.

جیسون موموآ، قرار است برای بازی در نقش آرتور کوری / آکوامن در این فیلم باز گردد. او اولین بار حضور کوتاهی را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) داشت و در فیلم Justice League (لیگ عدالت) که سال آینده به روی پرده خواهد رفت، حضور پر رنگ‌تری را خواهد داشت. علاوه بر موموآ، امبر هرد در نقش ملکه مرا و ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دیگر بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در فیلم Aquaman تایید شده است. مدتی پیش نیز اعلام شد که پاتریک ویلسون به جمع بازیگران فیلم Aquaman اضافه شده است و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر (Ocean Master) را در این فیلم بازی کند.

طبق خبری که ماه پیش منتشر شد، یحیی عبدل متین دوم نیز در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی فیلم Aquaman است. گفته می‌شود او قرار است نقش بلک مانتا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر این، نیکول کیدمن در حال مذاکرات اولیه با کمپانی برادان وارنر برای بازی در نقش آتلانا، مادر آکوامن است. همچنین تمورا موریسون نیز قرار است نقش توماس کوری، پدر آکوامن را در فیلم Aquaman بازی کند. فیلمبرداری این فیلم بزودی در استرالیا آغاز خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده