نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

برنامه موبایل بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شد

امروز از برنامه موبایل بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda به نام Apex HQ رونمایی شد.

بازی Mass Effect: Andromeda به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هنگامی که به بازی دسترسی ندارند، از طریق برنامه موبایل بخش چندنفره ارتباط خود را با آندرومدا حفظ کنند.

این برنامه موبایل که Apex HQ نام دارد، پیشرفت شما در بخش چندنفره بازی را ردیابی کرده و اطلاعاتی مانند شخصیتی که آزادسازی کرده‌اید و آیتم‌ها و پاداش‌هایی که جمع آوری کرده‌اید را نشان می‌دهد. شخصی سازی تمامی ویجت‌های موجود در صفحه برنامه امکان پذیر بوده، بنابراین می‌توانید موارد دلخواه خود را در اولویت نمایش قرار دهید.

از دیگر امکانات برنامه Apex HQ می‌توان به انتخاب تجهیزات اشاره کرد که در صورت انجام اینکار، هنگامی که وارد بازی شوید می‌توانید بدون نیاز به کلنجار رفتن با منوهای بازی، سریعا وارد مسابقه شوید. علاوه بر این، امکان مقایسه عملکردتان با دوستان و دیگر بازیکنان بازی از طریق جدول امتیاز بندی برنامه وجود دارد. این برنامه به یک فروشگاه هم مجهز است که می‌توانید برای بخش چندنفره بازی آیتم‌های تزئینی خریداری کنید.

بازی Mass Effect: Andromeda

نکته مهم اینکه برای فعال کردن برنامه و ردیابی آمارتان از طریق Apex HQ، بایستی از طریق برنامه به حساب کاربری که به پلتفرم مدنظرتان برای تجربه آندرومدا متصل است، وارد شوید.

برنامه Apex HQ آخرین روز سال ۹۵ برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS و اندروید عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی برنامه مراجعه کنید.

آندرومدا اولین روز سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در صورتی که عضو سرویس EA یا Origin Access هستید، می‌توانید همین الان به تجربه بخشی از بازی بپردازید. در ضمن مطالعه پیش نمایش بازی Mass Effect: Andromeda را از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده