نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵

رونمایی MSI از لپ تاپ های مخصوص گیمینگ با پردازنده Kabylake

در روزهای پایانی سال، MSI با برگزاری مراسمی از لپ تاپ های گیمینگ جدید خود با پردازنده Kabylake رونمایی کرد.

در آخرین روزهای سال، شرکت MSI و بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ آن در تاریخ ۲۳ اسفندماه ۹۵ مراسمی را به منظور معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های MSI مبتنی بر پردازنده‌های Kabylake برگزار کردند. این سری از لپ‌تاپ‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی است. این گردهمایی به صورت ویژه برای فعالان رسانه‌ای و شبکه فروش لپ‌تاپ‌های MSI در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. بخش آغازین مراسم همراه با سخنرانی آقای دیوید یانگ (از مدیران مارکتینگ لپ‌تاپ‌های MSI) بود. وی از عزم جدی ام‌اس‌آی به منظور حضور قدرتمندتر در بازار و رسانه‌های ایرانی از سال گذشته تا کنون اشاره کرد. همچنین وی به شعار جدید MSI‌ اشاره کرد که در آن تأکید به حضور بهترین‌ها در کنار هم دارد.

ام اس آی / MSI

در قسمت بعدی مراسم، آقای امین ستوده (از مدیران فروش لپ‌تاپ‌های MSI) به ارائه توضیحاتی درباره نسل جدید لپ‌تاپ‌های MSI و ویژگی‌های آن‌ها پرداخت. وی به این نکته مهم اشاره کرد که لپ‌تاپ گیمینگ فقط به معنای داشتن قوی‌ترین قطعات سخت‌افزاری نیست، بلکه باید این لپ‌تاپ‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد گیمینگ باشند تا بتوان نام لپ‌تاپ گیمینگ را به آن‌ها اطلاق کرد. امین ستوده در ادامه سخنرانی خود به مفهوم شعار جدید MSI‌ پرداخت. حضور کارت‌های گرافیک سری 10 انویدیا، پردازنده‌های نسل هفتم کیبی لیک اینتل و قابلیت‌های ویژه MSI در کنار هم، باعث شده است تا عبارت Best Meets Best معنای عمیقی به خود بگیرد. وی درباره لپ‌تاپ‌های مبتنی بر گرافیک GTX 1050 Ti نیز گفت که این سری از لپ‌تاپ‌ها از یک ماه دیگر در کشور در دسترس خواهند بود. نکته دیگری که لپ‌تاپ‌های MSI را نسبت به بقیه متمایز می‌کند، تمرکز این کمپانی بر روی فناوری واقعیت مجازی است. MSI تنها برندی است که توسط اچ‌تی‌سی وایو و اینتل برای اجرای واقعیت مجازی تأییدیه دریافت کرده است.

ام اس آی / MSI

ام‌اس‌آی در این مراسم در کنار لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود، قصد معرفی ورک‌استیشن‌های همراه خود را نیز داشت. این ورک‌استیشن‌ها نیز مجهز به پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و کارت‌های گرافیک NVIDIA Quadro هستند. ورک‌استیشن‌های MSI‌ انتخابی مناسب برای مهندسان، طراحان، گرافیست‌ها و به طور کلی کسانی است که قدرت محاسباتی و گرافیکی بالایی را در امور شغلی خود نیاز دارند. از جمله مدل‌های جدید ورک‌استیشن می‌توان به WT73VR و WS63 و WE72/62 اشاره کرد. یکی دیگر از بخش‌های این مراسم تقدیر و تشکر از بهترین رسانه‌ها در زمینه نقد و بررسی لپ‌تاپ‌های MSI بود. 

ام اس آی / MSI


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده