نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

بازی The Disney Afternoon Collection معرفی شد

شرکت کپکام از کالکشن بازی‌های شرکت دیزنی با نام The Disney Afternoon Collection رونمایی کرد.

امروز شرکت کپکام کالکشن جدیدی از بازی‌های ۸-بیتی کلاسیک شرکت دیزنی را با نام بازی The Disney Afternoon Collection معرفی کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، این بازی در روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی The Disney Afternoon Collection حاوی ۶ بازی Chip 'n Dale Rescue Rangers و Chip 'n Dale Rescue Rangers 2 و Darkwing Duck و DuckTales و DuckTales 2 و TaleSpin خواهد بود.

تمامی بازی‌های داخل مجموعه The Disney Afternoon Collection، دارای ویژگی‌ها و محتویات جدیدی خواهد بود. ویژگی‌های جدید این مجموعه شامل ویژگی Rewind یعنی برگرداندن زمان به عقب و ادامه دادن مرحله از چند ثانیه قبل، بخش Time Attack به همراه جدول رکوردداران بهترین زمان طی شده هر مرحله و رقابت کردن با رکوردداران بازی و بخش Boss Rush است که در این بخش بازیکنان به صورت مستقیم به مرحله باس فایت بازی رفته و به مبارزه با آنها می‌پردازند. ویژگی Rewind در دو بخش Time Attack و Boss Rush غیرفعال خواهد بود.

The Disney Afternoon Collection

همچنین، شرکت کپکام اعلام کرد بازی The Disney Afternoon Collection دارای کانسپت آرت، موسیقی متن و دیگر محتویات جذاب دیگر در داخل این مجموعه خواهد بود. این بازی با قیمت ۲۰ دلار برای تمامی پلتفرم‌ها قابل خرید است. شرکت کپکام هیچ اطلاعاتی نسبت به اینکه عرضه این بازی به صورت دیجیتالی یا فیزیکی خواهد بود، نداده است. این مجموعه در نمایشگاه WondeCon در شهر لس آنجلس، در غرفه شرکت کپکام قابل بازی خواهد بود. شرکت کپکام در کنار معرفی بازی The Disney Afternoon Collection، تریلر معرفی این بازی را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده