// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل ایرانی پادگان

بازی اندروید پادگان با تکه‌ کلام‌های خنده‌دار و گیم‌پلی جذاب، چهره‌ای دیگر از یک پادگان را به نمایش گذاشته است.

انتشار و ساخت بازی‌های کژوال دیگر به یکی از مهم‌ترین ارکان محصولات فروشگاه‌های اندرویدی و آیفون تبدیل شده‌اند. بازی‌هایی که تجربه‌ی آنها در هرجا و مکانی ممکن است و به‌ خوبی می‌توانند بازیکنان را سرگرم کنند که البته سرگرمی و گذران وقت دقیقا همان چیزی است که بسیاری از ما در اوقات فراغت به آن نیاز داریم. گاهی در بازی‌های موبایل باید شکلات‌های خوشمزه را به هم بزنیم و با هم حذف کنیم، گاهی نیز به پادگانی نظامی می‌رویم تا همراهِ با پرسنل نظامی برای افزایش درجه‌ی نیروها تلاش کنیم. استودیوی بازیسازی یوز با عرضه‌ی بازی اندروید «پادگان» خواسته تا با الهام از یک پادگان نظامی سرگرمی ویژه‌ای را برای بازیکنان تدارک ببیند.

در بازی پادگان باید از سربازها گرفته تا نظامی‌های درجه‌دار، آن‌ها را دو به دو در کنار یکدیگر قرار دهید تا در نهایت با افزایش درجه‌ی آنها، امتیاز بیشتری را برای کسب رکورد بدست بیاورید. اما در این میان باید حرکات را با دقت انتخاب کنید زیرا به سرعت بعد از یکی شدنِ شخصیت‌هایِ خوش چهر‌ه‌ی بازی، سرباز جدیدی جای قبلی را می‌گیرد.

بازی ایرانی پادگان زومجی

بازی پادگان علی‌رغم سادگی خود، سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور است

بازی پادگان علی‌رغم سادگی سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور است. با ورود به بازی و فرارگیری آموزش‌های لازم باید سعی کنید تا دو سرباز، سرجوخه یا سرهنگ را با کشیدن انگشتانتان به سمت چپ، راست، بالا یا پایین با یکدیگر یکی کنید. با پیشروی و پر شدن خانه‌ها، کم کم حرکات محدودتر و سختی بازی نیز دوچندان می‌شود. البته استودیوی یوز می‌توانست با قرار دادن حالت‌های مختلف بازی، پیچیدگی «پادگان» را افزایش دهد. به عنوان مثال، شما تنها در یک زمین ۴ در ۴ قادر به بازی هستید که استودیوی یوز می‌توانست با اضافه کردن حالت‌های چالشی تعداد خانه‌ها را نیز افزایش دهد. از سوی دیگر برخلاف بسیاری از بازی‌های مشابه پادگان فاقد پاور‌آپ‌ها یا همان قدرت‌های ویژه رایج در این مدل بازی‌ها است.

اضافه شدن پاور‌آپ‌ها و الهام از عناصر موجود در پادگان‌ها می‌تواند جذابیت بازی را در طولانی مدت افزایش دهد. البته هنوز هم بازی اندروید پادگان میزبان چهار قابلیت منحصر به فرد برای رهایی از باخت است. هر یک از قابلیت‌ها ویژگی خاصی مانند افزایش رتبه‌ی سرباز، افزایش رتبه‌ی سربازهای مشابه، امتیاز دو برابر یا خالی کردن یکی از خانه‌های انتخاب شده ارائه می‌دهند که همگی با خرج سکه آزاد می‌شوند. به ویژه بعد از امتیاز ۲۰۰۰ تازه اهمیت خرید‌های درون برنامه‌ای خود‌نمایی می‌کند. از طرفی طراحی بامزه و انیمیشن زیبای چهره‌ی هر یک از پرسنل‌ نیز از سرباز صفر گرفته تا سرهنگ پرجزئیات و جذاب هستند.

یکی از خصوصیات بازی پادگان را می‌توان طنز پنهان در صداگذاری آن دانست. آش‌خورها به صصصففف! شنیدن این جمله‌ی کوتاه به سرعت لبخند را به چهره‌ی من آورد. از سوی دیگر سایر نظامی‌ها نیز صداگذاری مختص به خودشان را دارند و به ویژه بعد از آزادسازی آنها می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی شخصیت‌های آزاد شده روایتی یک خطی را از خصوصیات هرکدام مطالعه کنید.

بازی ایرانی پادگان زومجی

اگر از جمله افرادی هستید که در اتوبوس، مترو یا تاکسی برای وقت گذرانی و کمی هم سرگرمی درگیر بازی‌های موبایل می‌شوید، پادگان مناسب‌تان خواهد بود. امکان استفاده از یک دست برای تجربه‌ی بازی و سادگی اما سختی گیم‌پلی به خوبی می‌تواند شما را هرچند کوتاه درگیر کند. اگر خرید‌های درون برنامه‌ای کنید کسب امتیازات بالاتر در لیدربورد برای شما راحت خواهد بود. در غیر این صورت، قبل از انجام هر حرکت دقت کنید تا بتوانید نظامی‌هایی با درجات بالاتر را آزاد کنید.

دانلود بازی پادگان

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده