نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

توسعه بازی Smite Rivals فعلا متوقف شده است

کمپانی های-رز اعلام کرد که روند توسعه بازی Smite Rivals فعلا متوقف شده است.

کمپانی های-رز چندی پیش بازی Smite Rivals را برای پی‌سی و پلتفرم‌های موبایل معرفی کرد که یک بازی کارت محور با حال و هوایی شبیه به Clash Royale است. با این حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شده که روند توسعه این بازی فعلا متوقف شده است و های-رز تصمیم گرفته تا فعلا روی بازی‌های Smite و Smite Tactics تمرکز داشته باشد. بازی Smite Rivals برای اولین بار در ماه ژانویه در رویدادی مخصوص قابل بازی بود و در آن گیمر مانند بازی Clash Royale، ابتدا کارت‌های خود را انتخاب می‌کند و سپس وارد میدان نبرد می‌شود.

استودیو های-رز بیانیه‌ای در مورد توقف تولید این بازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما این هفته تصمیم گرفتیم تا فعلا روند ساخت بازی Smite Rivals را متوقف کنیم. پس از آزمایش‌های اولیه مشخص بود که این بازی به زمان بیش‌تری برای ساخت نیاز دارد و از آنجایی که بازی Smite Tactics ما که یک اثر استراتژیک نوبتی است و در جهان اسمایت جریان دارد در شرایط بهتری است، تصمیم گرفتیم تا در مقطع فعلی روی ساخت این بازی متمرکز شویم.

البته یکی از منابع نزدیک به استودیو های-رز به سایت کوتاکو اعلام کرده که بازی Smite Rivals توسط یک استودیو خارجی در دست ساخت بود که این استودیو اخیرا تصمیم گرفته تا از ساخت این بازی انصراف بدهد و های-رز هم حداقل در شرایط فعلی قصد ندارد تا ساخت بازی را با استودیو دیگری واگذار کرده یا خودش ساخت آن را ادامه بدهد و از این رو ساخت بازی فعلا متوقف شده است.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده