نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

حالت King of the Hill فردا به بخش چندنفره Uncharted 4 اضافه می‌شود

بازی Uncharted 4 فردا آپدیت جدیدی دریافت خواهد کرد که حالت King of the Hill و محتویات جدیدی را به بخش چندنفره اضافه می‌کند.

ناتی‌داگ اخیرا اعلام کرده بود که به‌زودی از جزییات آپدیت و محتویات رایگان بعدی بخش چندنفره بازی Uncharted 4 رونمایی خواهد کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اطلاعات این آپدیت را که فردا ۲۷ اسفند منتشر خواهد شد، اعلام کرده است.

این آپدیت و محتویات آن کاملا رایگان خواهند بود و اولین موردی که توسط این آپدیت به بازی اضافه می‌شود، حالت King of the Hill است. در این حالت دو تیم باید برای تصرف نقطه‌های مختلفی روی نقشه با یکدیگر رقابت کنند تا در نهایت یک تیم به حد نصاب امتیازی لازم برسد. پس از رسیدن به این امتیاز، تیم بازنده یک شانس مجدد خواهد داشت تا بتواند بازی را به نفع خود تغییر دهد؛ این شانس مجدد به این صورت است که تیم برنده حتی پس از رسیدن به امتیاز لازم، باید یک نقطه دیگر به اسم Victory Hill را تصاحب کند تا برنده بازی شود و در صورتی که تیم بازنده بتواند زودتر این نقطه را تصاحب کند، آن‌ها یک شانس دیگر برای رقابت خواهند داشت. این حالت به صورت دائمی به بازی اضافه خواهد شد و قرار نیست پس از مدتی حذف شود.

آپدیت جدید آنچارتد 4 همچنین قرار است یک سری سلاح جدید مثل مسلسل INSAS و یک کلت دوربین‌دار را به بازی اضافه کند و از طرفی هم شاهد اضافه شدن یک سری پوشش و لباس با محوریت بازی The Last of Us به بخش چندنفره بازی خواهیم بود.

در پایان ناتی‌داگ اعلام کرد که این آپدیت قرار نیست تروفی جدیدی به بازی اضافه کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده