نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

فیلمبرداری فیلم مستقل بتمن تا سال ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، تولید و ساخت فیلم مستقل بتمن (Batman) تا سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز نخواهد شد.

ماه گذشته، بن افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف دادچندی پیش نیز خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کریس تریو قرار است فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی کند. گفته می‌شود فیلمنامه این فیلم قرار است از اول نوشته شود. تریو قرار است پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم مستقل بتمن که توسط افلک و جف جانز، رئیس جدید دی‌سی اینترتینمنت، نوشته شده بود را بازنویسی کند. در اوایل این ماه، کمپانی برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب و معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما، گفته می‌شود فیلمبرداری این فیلم در طی سال ۲۰۱۷ انجام نخواهد شد.

طبق این شایعات، به علت مشکلات پیش آمده، شروع تولید و فیلمبرداری فیلم بتمن در بهار یا تابستان سال ۲۰۱۷ غیر ممکن عنوان شده است و در حال حاضر به نظر می‌رسد فیلمبرداری این فیلم به سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شده است. جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی این خبر را تایید و اعلام کرد که فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸ اکران نخواهد شد مگر اینکه برادران وارنر تلاش کند این فیلم را تا اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی آماده و در ماه دسامبر اکران کند. وی همچنین اضافه کرد که علاوه بر مشکلات فیلم بتمن، کار مراحل پس از تولید فیلم War for the Planet of the Apes تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد-تیر ۱۳۹۶) ادامه دارد و ریوز زمان کافی برای کار بر روی فیلم بتمن را در بهار و تابستان سال ۲۰۱۷ ندارد.

Batman v Superman: Dawn of Justice

در همین حال، بن افلک با انتشار پیغامی در فیسبوک شخصی خود اعلام کرد که دوره فشرده ترک اعتیاد به الکل او به پایان رسیده و او الان کاملا پاک است. به نظر می‌رسد این موضوع یکی از دلایل انصراف او از کارگردانی فیلم بتمن بوده است. با این حال، افلک مشکلات خانوادگی به خصوص رسانه‌ای شدن این موضوع و همچنین داشتن تمرکز کافی در کار از جمله کار ساخت و تولید فیلم Live by Night (تا شب زنده بمان)، را دلیل اعتیادش به الکل عنوان کرده است. افلک در بیانیه خود گفت:

درمان اعتیاد من به الکل به پایان رسیده است و اکنون پاک هستم. این چیزی است که در گذشته من با آن مواجه شده‌ام و برای مقابله با آن ادامه خواهم داد. من می‌خواهم به بهترین شکل ممکن زندگی کنم و من تلاش می‌کنم که بهترین پدر ممکن نیز باشم. من می‌خواهم بچه‌های من بدانند زمانی که کمک لازم دارند و به من نیاز دارند، بدون هیچ شرمی از من درخواست کمک کنند و این یک منبع قدرتمند برای هر کسی که به کمک نیاز دارد است، اما قدم اول کنار گذاشتن ترس است. من بسیار خوش شانس هستم که خانواده و دوستانی دارم که عاشق آن‌ها هستم، از جمله همکارهای من، پدر، برادر، جنیفر و تمامی کسانی که طی این مدت از من حمایت کردند و کسانی که از بچه‌های من مراقبت کردند تا در سر کار با خیالی آسوده حضور داشته باشم. این اولین گام‌های مثبتی بود که برای بهبودی و درمان دریافت کرده بودم.

این در حالی است که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی از منابع نزدیک خود شنیده بود که درمان اعتیاد به الکل افلک تاثیری در حضور او در فیلم بتمن نگذاشته است و او همچنان به همراه جف جانز بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهد کرد. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده