نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازسازی فیلم The Matrix در دست ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت بازسازی فیلم ماتریکس (The Matrix) است.

فیلم The Matrix در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و توانست محبوبیت بسیاری را در میان مخاطبان سینما بدست آورد. حال طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در مراحل اولیه بازگرداندن این فیلم به روی پرده‌های سینما است. طبق گفته منابع نزدیک وب‌سایت هالیوود ریپورتر، زک پن، نویسنده فیلم‌هایی چون هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) و Ready Player One، در حال انجام مذاکرات اولیه با این کمپانی برای نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم The Matrix است. همچنین گفته می‌شود مایکل بی جردن، بازیگر فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و پلنگ سیاه (Black Panther)، احتمالا ستاره بازسازی این فیلم خواهد بود. طبق گفته این منابع، جردن گزینه بالقوه و مورد علاقه برادران وارنر است.

طبق این خبر، لانا و لی لی واچوفسکی‌، خالقان مجموعه The Matrix، به هیچ وجه در این پروژه حضور نخواهند داشت. با این حال، برادران وارنر در نظر دارد برای ساخت و توسعه بازسازی فیلم The Matrix از واچوفسکی‌ها کمک بگیرند. در حاشیه تور تبلیغاتی فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت دوم)، کیانو ریوز، ستاره سه گانه اصلی The Matrix، گفت که او تلاش می‌کند تا واچوفسکی‌ها را برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم بعدی این مجموعه بازگرداند. ریوز به AV Club گفت:

از آن‌ها خواهم خواست تا برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم بعدی بازگردند. پس از آن خواهیم فهمید که چه داستان‌هایی را می‌توان از آن ساخت و تماشا کرد. درست است این موضوع کمی می‌تواند عجیب باشد، اما چرا که نه، آدم‌ها می‌میرند ولی داستان‌ها هنوز زنده هستند.

The Matrix

با این حال، هالیوود ریپورتر اضافه کرد که برادران وارنر در نظر دارد مانند کاری را که والت دیزنی با مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) می‌کند، با مجموعه The Matrix انجام بدهد و در کنار ساخت فیلم‌های اصلی، براساس شخصیت‌های دیگر این مجموعه، فیلم‌های مستقل تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که شاهد شخصیت‌های اصلی در بازسازی این فیلم خواهیم بود یا خیر. همچنین هنوز کارگردان یا تاریخ انتشاری برای بازسازی فیلم The Matrix مشخص و اعلام نشده است.

فیلم انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions)، آخرین و سومین فیلم از سه گانه اصلی The Matrix بود که در سال ۲۰۰۳ به روی پرده رفت و موفق شد ۴۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده