نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت بخش چندنفره

امروز چهارمین قسمت از مجموعه ویدیوهای گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت بخش چندنفره منتشر شد.

قسمت چهارم مجموعه ویدیوهای گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda امروز منتشر شد و در حالیکه قسمت اول به مبارزات، قسمت دوم به شخصی سازی و مهارت‌ها و قسمت سوم به محیط بازی می‌پرداخت، چهارمین و احتمالا آخرین قسمت روی بخش چندنفره بازی تمرکز کرده است.

همانطور که در تریلر شاهد هستیم، بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda به صورت چهارنفره انجام می‌شود. چهار بازیکن در این بخش به یکدیگر می‌پیوندند تا در برابر موج‌های رو به رشد دشمنان مقابله کنند، یکسری ماموریت را انجام دهند و در نهایت از میدان نبرد خارج شوند.

ابتدا شما از میان ۲۵ کیت شخصیت یکی را انتخاب خواهید کرد (گفته شده این تعداد بعد از انتشار بازی افزایش پیدا خواهد کرد). در میان آن‌ها، نژادهایی از هر دو کهکشان راه شیری و آندرومدا به چشم می‌خورد. علاوه بر این، هر یک از آن‌ها مهارت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که هر یک برای روش بازی متفاوتی در نظر گرفته شده است.

پس از آن شما می‌توانید تجهیزات خود را انتخاب کنید و مانند بخش تکنفره، بخش چندنفره هم شامل سلاح‌هایی از کهکشان راه شیری، خوشه ستاره‌ای Helius و غیره خواهد بود. تعداد ۴۰ سلاح منحصر به فرد هنگام عرضه بازی در دسترس خواهند بود و تعداد بیشتری هم پس از عرضه بازی به فهرست افزوده خواهند شد. علاوه بر این، هر شخصیتی می‌تواند هر سلاحی را که دوست دارد انتخاب کند و می‌توانید هر طور که دوست دارید به ارتقا و شخصی سازی آن‌ها بپردازید. تقویت کننده‌گان یا همان Boosterها هم دیگر المان تجهیزات شما محسوب می‌شوند که می‌توانید ویژگی‌های بیشتری مانند گلوله‌های یخی یا سپری قدرتمندتر را با خود حمل کنید.

در هنگام عرضه بازی، پنج نقشه برای بخش چندنفره بازی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها به نام Sandstorm در تریلر جدید به نمایش درآمد. در ادامه می‌توانید فهرست این نقشه‌ها را مشاهده کنید:

  • Fire Base Zero: پایگاه ساخته شده داخل یک شهاب آسمانی
  • Fire Base Icebreaker: ایستگاه سوخت رسانی در یک سیاره برفی یخ زده
  • Fire Base Magm: یک کارخانه ریخته گری در رودخانه گدازه خنک کننده
  • Fire Base Derelict: یک سفینه فضایی Ked متروکه
  • Fire Base Sandstorm: پایگاه متعلق به نژادهای راه شیری که در یک صحرای کثیف واقع شده است

تمامی امتیازات تجربه کسب شده از هر مسابقه را می‌توان برای ارتقا شخصیت و تکامل مهارت‌های موجود یا جدید استفاده کرد. تمامی پول کسب شده را هم می‌توانید برای خرید سلاح، شخصیت، حالت و غیره استفاده کنید.

علاوه بر این حالت، امکان بازی در یکسری ماموریت‌های بخش چندنفره از طریق سیستم Strike Teams هم وجود دارد که بایستی آن‌ها را از بخش تکنفره اجرا کنید. در این ماموریت‌ها شما یک تیم Apex Strike را به ماموریت‌های مختلف اعزام می‌کنید که در عوض پاداش‌هایی برای بخش تکنفره دریافت خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda را از دست ندهید:

| |

بازی آندرومدا اولین روز سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. می‌توانید پیش نمایش بازی Mass Effect: Andromeda را برای دریافت اطلاعات کامل از جدیدترین ساخته استودیو بایوور (Biowaree) مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده