نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

در تریلر جدید انیمیشن Despicable Me 3 با برادر دوقلو گرو آشنا شوید

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت دومین تریلر انیمیشن مورد انتظار من نفرت‌انگیز ۳ (Despicable Me 3) را منتشر کردند.

در اواخر ماه آذر، اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 3 منتشر شد. در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت گرو به همراه لوسی وایلد هستیم که ماموریت دارند تا از سرقت یک الماس غول پیکر توسط شخصی به نام بالتازار برت جلوگیری کنند. در نهایت برت موفق به دزدین الماس می‌شود و گرو در این ماموریت شکست می‌خورد. حال کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت دومین تریلر انیمیشن Despicable Me 3 را منتشر کرده‌اند که اتفاقات بعد این تریلر را نشان می‌دهد. گرو از کار خود اخراج شده و تقریبا دیگر پولی ندارد. اما او برادر دوقلو خود را که درو نام دارد، پیدا می‌کند و او گرو را به انجام یک دزدی بزرگ تشویق می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا و بامزه را تماشا کنید:

| |

علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدید انیمیشن Despicable Me 3 را نیز منتشر کرده است که در آن گرو و درو حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Despicable Me 3 Poster

کارگردانی انیمیشن Despicable Me 3 بر عهده پیر کافین و کیل بلدا، کارگردان دو قسمت اول و انیمیشن مینیون‌ها (Minions)، بوده است. اریک گویلون نیز به این دو نفر در کارگردانی و ساخت این انیمیشن کمک کرده است. کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده کن دوریو و سینکو پل بوده است. استیو کارل در نقش گرو و درو، کریستن ویگ در نقش لوسی وایلد، تری پارکر در نقش بالتازار برت، میراندا کازگرو در نقش مارگو، الزی فیشر در نقش اگنیز و دانا گیایر در نقش ادیت، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Despicable Me 3 حضور دارند.

انیمیشن من نفرت‌ انگیز (Despicable Me) در سال ۲۰۱۰ به روی پرده رفت و موفق شد ۵۴۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن ساخت دنباله این انیمیشن تایید شد و انیمیشن من نفرت‌انگیز ۲ (Despicable Me 2) در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت و توانست حدود ۹۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۱۵، انیمیشن Minions که نسخه پیش درآمد مجموعه انیمیشن Despicable Me بود، به روی پرده رفت و موفق شد ۱.۱۵۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. اوایل ماه بهمن، ایلومینیشن اینترتینمنت ساخت انیمیشن مینیون‌ها ۲ (Minions 2) برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹)، را رسما تایید و اعلام کرد.

انیمیشن Despicable Me 3 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۹ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده