نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

سریال A Series of Unfortunate Events برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نت‌ فلیکس سریال A Series of Unfortunate Events را رسما برای فصل دوم تمدید کرد.

شبکه نت‌فلیکس با انتشار نامه‌ای ناگوار، سریال A Series of Unfortunate Events را رسما برای فصل دوم تمدید کرد. علاوه بر این، این شبکه وب‌سایت VastlyFrighteningDecision را برای تبلیغات این سریال ایجاد کرده است. در نامه لمونی اسنیکت بار دیگر به بینندگان اخطار داده شده است که حوادث تلخ‌تر و ناگوارتری در انتظار بودلرها است و او وظیفه دارد که این داستان را تعریف کند. او همچنین تایید کرد که کار پیش تولید فصل دوم این سریال آغاز شده است. شما در ادامه می‌توانید این نامه را مشاهده کنید:

 A Series of Unfortunate Events a miserable message

علاوه بر این، شبکه نت‌فلیکس یک تیزر کوتاه از فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events منتشر کرده است که در آن لمونی اسنیکت صحبت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

سریال A Series of Unfortunate Events براساس رمانی به همین نام، تولید و منتشر شده است. این سریال داستان ویولت و کلاوس و سانی بودلر سه خواهر و برادر را روایت می‌کند که از یک پدر و مادر ماجراجو و ثروتمند بودند که در ساحل برینی بریچ می‌فهمند که پدر و مادرشان در آتش سوزی بزرگی از بین رفتند و آنها باید از این به بعد در خانه کنت الاف که یکی از فامیل‌های دورشان است زندگی کنند. کنت الاف با نقشه‌ای با استفاده از قانون ازدواج آنها را مجبور می‌کند که ویولت به عقد کنت الاف در آید تا کنت وارث وی شود و بتواند از ثروت آنها استفاده کند که با زیرکی ویولت نقشه‌اش ناکام می‌ماند و فرار می‌کند. در ادامه الاف بارها سعی می‌کند تا به ثروت بودلرها دست پیدا کند.

نیل پاتریک هریس در نقش کنت الاف، پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، کی. تاد فریمن در نقش آقای پو، مالینا وایزمن در نقش ویولت بودلر، لوئیس هینس در نقش کلاوس بودلر، پریسلی اسمیت در نقش سانی بودلر، کوبی اسمالدرز در نقش مادر، ویل آرنت در نقش پدر، جوآن کیوساک در نقش قاضی اشتراوس، الفری وودارد در نقش عمه ژوزفین و آصف مندوی در نقش دکتر مونتگمری مونتگمری، از جمله بازیگرانی هستند در فصل اول سریال A Series of Unfortunate Events حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده بری ساننفلد و مارک هودیس بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده