// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

تهیه کننده بازی Scalebound پلاتینیوم گیمز را ترک کرد

پس از لغو بازی Scalebound، جی‌پی کلمز نیز استودیو پلاتینیوم گیمز را ترک کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جی‌پی کلمز، تهیه کننده استودیو پلاتینیوم گیمز، پس از گذشت یک دهه این استودیو ژاپنی را ترک کرد و از طریق یک پست در صحه اینستاگرام خود، از تیم خود در استودیوهای سازنده بازی Bayonetta، بازی Mad World و بازی Scalebound تقدیر و تشکر کرد. وی اعلام کرده است که پذیرفتن چالش‌های جدید بخشی از DNA و ذات وی است.

جی‌پی گلمز در این باره می‌گوید:

۱۵ سال پیش من به ژاپن آمدم تا به رویایی بچگی خود که بازی ساختن بود، شکل و شمایل جدیدتری بدهم و با قهرمان‌های خودم روبرو بشوم. مهم نبود چه روز سختی پیش روی داشتم، من همیشه زمانی که در دفتر قدم بر می‌داشتم، یک ترس از خلاقیتی که در دور و اطرافم وجود داشت، در اختیار داشتم ولی شادی و نشاطی که از کارکردن با هرکدام از همکاران خود داشتم، من را به اینجایی که هستم رساند. خیلی سخت است که بخواهم از آن‌ها، از پلاتینیوم گیمز و ژاپن خداحافظی کنم. پذیرفتن چالش‌های جدید بخشی از DNA من است و پس از گذشت ۱۰ سال، وقت آن رسیده است تا به سراغ چالش جدیدی بروم و بزودی آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. من برای همیشه قدردان اشخاصی هستم که من را به اینجا رساندند و باعث رشد و پیشرفت من شدند.

پلاتینیوم گیمز برای همیشه درخشندگی خود را حفظ خواهد کرد.

ظاهرا جی‌پی کلمز به دنبال لغو جاه طلبانه‌ترین بازی این استودیو یعنی بازی Scalebound این استودیو را ترک کرده است و هنوز به صورت شفاف، مشخص نشده است که آیا خروج وی به خاطر لغو این بازی بوده است یا نه. وقتی به صفحه LinkedIn وی نگاه می‌اندازیم، می‌بینیم که وی جز افرادی بوده است که از همان ابتدا در مراحل ساخت بازی Scalebound حضور داشته و یک تیم ۱۰۰ نفره از توسعه دهنده‌های مختلف را برای این بازی در اختیار داشته است.

جی‌پی کلمز قبل از اینکه به استودیو پلاتینیوم گیمز بیاید، در بخش بومی سازی و نویسندگی بازی‌ کمپانی کپکام فعالیت داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده