// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Static‌ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Static، در فورشگاه اروپایی پلی‌استیشن استور مشخص شد.

امروز در  فروشگاه اروپایی پلی‌استیشن استور، اطلاعات جدیدی از بازی واقعیت مجازی استودیو تارسیر (Tarsier) دیده شد. بازی Static یک اثر  معمایی است که به نقل از فروشگاه پلی‌استیشن استور در تاریخ ۴ اردیبهست ماه (۲۴ آوریل)  منتشر خواهد شد. البته این تاریخ به طور رسمی تایید نشده؛ اما با بازه‌ی زمانی اعلام شده در اواسط ماه آوریل هم خوانی دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، به نقل از پلی‌استیشن استور، بازی Statik با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، البته کاربرانی که از مشترکین Playstation Plus هستند، می‌توانند این بازی را پیش خرید کنند و از تخفیف ۲۰ درصدی آن بهره ببرند.

اگر اولین بار است که نام بازی Statik به گوشتان می‌خورد، در ادامه می‌توانید چکیده‌ای از ویژگی‌های آن را مطالعه کنید:

بازی Statik یک اثر معمایی است که در آن شخصیت خود را در آزمایشگاهی پیدا می‌کنید، جایی که دکتر اینگن با همکار خود یعنی ادیت، آزمایشاتی را بر روی شما انجام می‌دهند. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، جعبه معمایی و پازل-مانند را قفل شده بر روی دستان خود می‌یابید و همچنین در سوی دیگر دکتر اینگن را در گوشه‌ای پیدا می‌کنید که با چهره‌ی پیکسلی در حال مشاهده شما است. 

مهارت‌های خود را به چالش بکشید و با توجه به محیط پیرامون خود معما‌های این آزمایشگاه را حل کنید و به هدف مبهم آن برسید. البته شاید معما‌های بازی Statik در ابتدا آسان به نظر برسد، اما این بار با یک بازی واقعیت مجازی روبرو هستید و سوال مهم این است: آیا به چشمانتان، هوش یا گوش‌هایتان اطمینان دارید؟

البته بازی Statik تنها بازی‌ای نیست که در ماه آوریل به صورت انحصار برای پلی‌استیشن VR عرضه می‌شود، از آنجا که بازی واقعیت مجازی Starblood، ساخته استودیو وایت‌مون (WhiteMoon)، نیز در تاریخ ۲۳ فروردین ماه (۲۳۳ آوریل) منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی واقعیت مجازی Statik‌ را که سال گذشته منتشر شده است، دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده