// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

اکتیویژن بلیزارد در بین ۱۰۰ کمپانی برتر برای کار کردن قرار گرفت

مجله Fortune، کمپانی بلیزارد را لایق حضور در لیست «۱۰۰ کمپانی برتر دنیا برای کار کردن» دانسته است.

اکتیویژن بلیزارد به‌واسطه در اختیار داشتن کمپانی‌های موفقی از جمله اکتیویژن، بلیزارد و کینگ دیجیتال اینتر‌تینمنت و انتشار مجموعه‌های پر‌مخاطب اعم از World of Warcraft ،StarCraft ،Call of Duty و Candy Crush Saga در بین علاقه‌مندان به حوزه بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی توانسته در لیست «۱۰۰ کمپانی برتر دنیا برای کار کردن» قرار بگیرد.

مجله فرچون که توسط هنری لوس (از بنیان‌گذاران مجله تایم) تاسیس شده و به دلیل رتبه‌بندی کمپانی بر‌اساس شاخص‌های مختلف مشهور است، کمپانی Activision Blizzard را در رتبه شصت و ششم لیست مذکور قرار داده است. رتبه این کمپانی نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته است. کمپانی اکتیویژن بلیزارد در گزارش رسمی اعلام کرده که سال ۲۰۱۷، سومین سال متوالی حضور این کمپانی در لیست مجله فرچون است. بابی کوتیک، مدیر‌عامل کمپانی اکتیویژن بلیزارد در بیانیه‌ای چنین گفته است:

در کمپانی اکتیویژن بلیزارد، بهترین‌های جهان را استخدام کرده‌ایم تا دنیا‌های جدیدی بسازیم. هدف ما رونق بخشیدن به حوزه بازی‌های ویدیویی، ایجاد رقابت و فراهم کردن زمینه ارتباط میلیون‌ها نفر است که به وجود آوردن محلی مناسب برای کار کردن، رمز موفقیت در این مسیر است.

مجله فورچن اعلام کرده است که کمپانی اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر بیش از ۹۴۰۰ نفر کار‌مند دارد. این مجله برای تهیه لیست «۱۰۰ کمپانی برتر دنیا برای کار کردن» که با استناد به گزارشات «گسترده‌ترین بررسی وضعیت کار‌مندان آمریکا» است، با همکاری کمپانی تحقیقاتی Great Place to Work، باز‌خورد‌های بیش ۲۳۲ هزار کارمند از کمپانی‌های منتخب با بیش از یک هزار نفر پرسنل را جمع‌آوری کرده است. مجله فور‌چن در رابطه با لیست مذکور چنین اعلام کرده است:

قرار گرفتن کمپانی‌ها در این لیست بدان معناست که آنان به‌واسطه ایجاد محیط کاری عالی برای کار‌کنان توانسته‌اند خود را از همتا‌یا‌نشان جدا کنند.

کمپانی اکتیویژن بلیزارد در این رابطه چنین اعلام کرده است:

وجود ویژگی‌هایی مانند سیاست‌های فراگیر، خلاقیت و لذت‌بخش بودن در اکتیویژن بلیزارد، باعث شده‌ است که این کمپانی نمرات بالایی را از کار‌کنان خود در بخش‌های احترام، عدالت و افتخار در بررسی شاخص اعتماد مربوط به موسسه Great Place to Work دریافت کند. ۹۵ درصد از کار‌کنان گزارش کرده‌اند از اعلام محل کار خود در برابر دیگران احساس غرور و افتخار می‌کنند. همچنین اکثریت قریب به اتفاق کارکنان محیط کاری اکتیویژن بلیزارد را دوستانه، لذت‌بخش و محلی که می‌توانند هویت مستقل خود را داشته باشند، توصیف کرده‌اند.

اکتیویژن بلیزارد تنها کمپانی فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی است که موفق به حضور در لیست «۱۰۰ کمپانی برتر دنیا برای کار کردن» شده است. اما رتبه اول تا پنجم این لیست به ترتیب به کمپانی گوگل، سوپر‌مارکت‌های زنجیره‌ای وگمنز، گروه مشاوره بوستون، کمپانی خدمات مالی بیرد، مجموعه سرمایه‌گذاری ادوارد جونز اختصاص یافته است. لیست کامل «۱۰۰ کمپانی برتر دنیا برای کار کردن» را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده