// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تعداد اپیزود‌ های فصل هشتم و بازیگر مهمان سریال Game Of Thrones اعلام شد

دیوید بنیاف، از خالقین سریال Game of Thrones، تعداد اپیزود‌های فصل هشتم و بازیگر مهمان فصل هفتم را اعلام کرد.

سریال بازی تاج و تخت بدون شک از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است و مخا‌طبین آن برای آغاز به پخش هفتمین فصل از این سریال در روز‌های پایانی اولین ماه از فصل تابستان لحظه‌شماری می‌کنند. اما هر‌چه به تاریخ مذکور نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات و اخباری بیشتری از این سریال مورد‌انتظار منتشر می‌شود. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید بنیاف در نمایشگاه South By Southwest که در شهر تگزاس در حال برگزاری است، هنرمند مهمان فصل هفتم را معرفی و تعداد قسمت‌های فصل هشتم را اعلام کرده است.

با استناد به گفته دیوید بنیاف، اد شیران، خواننده مشهور بریتانیایی و دارنده ۴۴ جایزه از فستیوال‌های موسیقی از جمله گرمی، در فصل هفتم سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهد داشت. دیوید بنیاف در این‌باره گفته است:

از سال‌ها پیش تلاش کردیم که اد شیران را به حضور در سریال ترغیب و در نتیجه میسی ویلیامیز (بازیگر نقش آریا استارک) را غافلگیر کنیم و بالاخره امسال موفق به انجام این کار شدیم.

تا‌کنون اطلاعاتی از نقشی که اد شیران ایفا‌گر آن خواهد بود و تاثیر آن در داستان منتشر نشده است. یک نماینده شبکه اچ‌بی‌او (HBO) در سوالی که ورایتی در این رابطه پرسیده، به جمله «او در سریال نقش خواهد داشت. جزئیات بیشتری ارائه نمی‌شود» بسنده کرده است. همچنین سوفی ترنر (بازیگر نقش سانسا استارک) در مورد هنر‌مندی که امیدوار است در سریال Game of Thrones به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته باشد، گفته است که او «همچنان منتظر حضور جاستین بیبر است» و دی. بی. وایس، دیگر خالق سریال مذکور در پاسخ به او جمله «منتظر بیبر هستی؟ فصل نهم» را بیان کرده است.

پیش از اد شیران، گروه Mastodon در فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت حضور داشته‌اند. علاوه بر این در فصل هفتم این سریال نو‌آه سیندرگارد، بازیکن حرفه‌ای بیسبال و بازیکن تیم نیو‌یورک متس به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در پایان کنفرانس خبری سریال Game of Thrones در فستیوال South By Southwest، دیوید بنیاف تایید کرد که فصل هشتم سریال مذکور در قالب ۶ اپیزود پخش خواهد شد. وی در این رابطه چنین گفته است:

فصل آخر تنها ۶ اپیزود خواهد بود. از همان ابتدا ما قصد داشتیم که یک فیلم ۷۰ ساعته ارائه بدهیم. اما اکنون ۷۳ ساعت خواهد بود. با این‌حال شروع و میانه تقریبا به همان شکلی است که بر‌نامه‌ریزی کرده‌ بودیم و حال زمان آن رسیده که این فیلم را به پایان برسانیم. اگر در خلال ساخت سریال حتی یکی از بازیگران اصلی را از دست می‌دادیم، شرایط بسیار سخت و دشوار می‌شد، اما خوش‌بختانه توانستیم تمامی بازیگران را حفظ کرده و به همان شکلی که می‌خواستیم کار را به پایان برسانیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده