نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

ویدیوی جدید Transformers: The Last Knight بازگشت بامبل‌ بی را نشان می‌ دهد

در اولین ویدیو رسمی فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) شاهد بازگشت بامبل‌بی هستیم.

در حاشیه مراسم Kids Choice Awards امسال، کمپانی پارامونت پیکرز اولین ویدیو فیلم Transformers: The Last Knight را منتشر کرد. علاوه بر این، پارامونت اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است. تمرکز این دو ویدیو بر روی شخصیت ایزابلا با بازی ایزابلا مونر است. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

|

فیلم Transformers: The Last Knight، پنجمین قسمت از مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) است که در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت.  در اولین خلاصه داستان رسمی فیلم Transformers: The Last Knight که توسط پارامونت منتشر شده آمده است:

فیلم The Last Knight داستان شکسته شدن قهرمان‌های اصلی مجموعه Transformers را روایت می‌کند. این فیلم تعریف جدیدی از آن چه که به یک شخص قهرمان می‌گوییم، ایجاد خواهد کرد. انسان‌ها و تبدیل شوندگان در جنگ هستند و اپتیموس پرایم آن‌ها را ترک کرده است. کلید نجات آینده در اسرار پنهان گذشتگان و تاریخ پنهان اعضای تبدیل شوندگان بر روی زمین نهفته شده است. نجات زمین به اتحاد میان یک دیگر، یک لرد انگلیسی و یک پروفسور از دانشگاه آکسفورد بستگی دارد، هرچند این اتحاد احتمالا ضعیف و سست خواهد بود و بعید است رخ دهد.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Transformers: The Last Knight بر عهده مایکل بی است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.

کمپانی پارامونت تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند. این استودیو چندی پیش اعلام کرده است دو فیلم پس از فیلم The Last Knight به روی پرده خواهد رفت. فیلم Transformers 6 در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و Transformers 7 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. یکی از این دو فیلم، قرار است قسمت فرعی این مجموعه باشد که تمرکز آن بر روی شخصیت بامبل‌ بی خواهد بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده