نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵

کلاه قرمزی در نوروز 96 پخش خواهد شد

مجموعه کلاه قرمزی بالاخره بعد از حواشی زیادی که برای آن به وجود آمد در نوروز 96 پخش خواهد شد.

کلاه قرمزی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ی سیما در ایام نوروز است که امسال به دلیل فوت دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردان کلاه قرمزی، پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اما ایرج طهماسب کارگردان این مجموعه اعلام کرد که کلاه قرمزی در نوروز 96 با عروسک‌های جدید به تلویزیون بازخواهد گشت. اما همین هفته‌ی گذشته بود که حمید مدرسی تهیه‌کننده‌ی این مجموعه اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن حقوق تیم سازنده توسط صدا و سیما، تولید کلاه قرمزی برای نوروز امسال لغو شده است.

اما دقایقی پیش تأیید شد که تیم تولید کلاه قرمزی با قدرت در حال تهیه‌ی این مجموعه برای پخش در نوروز 96 است و قطعاً این برنامه در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.  هزینه‌های تولید کلاه قرمزی از طریق مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های سازمان صداوسیما و خود برنامه سازان تأمین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. درخصوص نامه حمید مدرسی هم گفته شده که این حرکت خارج از چارچوب اخلاقی رخ داده و کلیه حق و حقوق سه سال پیش تیم تولید «کلاه قرمزی» جز مبلغ اندکی به آنها پرداخت شده است.

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما نیز پیش از این اعلام کرده بود نوروز 96 شاهد یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های کلاه قرمزی خواهیم بود.‌


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده