نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

اطلاعات جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول استودیو اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که فیلم Thor: Ragnarok شباهت زیادی به فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر ندارد. هفته گذشته مجله اینترتیمنت ویکلی تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرد که در آن شاهد ظاهر جدید شخصیت ثور بودیم. حال این مجله اطلاعات جدیدی از قسمت سوم سه گانه مجموعه ثور (Thor) منتشر کرده است. اتفاقات این فیلم پس از حوادث فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) جریان دارد که در آن لوکی فرمانروایی آزگارد را بر عهده گرفته است و ثور پس از بازگشت به خانه متوجه می‌شود که هلا از زندان خود فرار کرده است. ثور برای مقابله با هلا به سیاره ساکار سفر می‌کند. این سیاره به یک آشغال دونی توصیف شده که مردم در آن مثل قوم بربر زندگی می‌کنند. این سیاره توسط استاد اعظم اداره می‌شود که شخصیت او جذاب اما بدجنس توصیف شده است. 

در سیاره ساکار برای کسی مهم نیست که ثور شاهزاده آزگارد است و با او مثل یک انسان عادی رفتار خواهند کرد. ثور در سیاره ساکار با والکرای ملاقات می‌کند که یک جنگجو فوق العاده توصیف شده است. والکرای از طرفداران سرسخت ثور است و از او به عنوان یکی از برترین و با استعدادترین مبارزان زن نام برده می‌شود. کریس همسورث به این مجله گفت که ثور در این سیاره چکش معروف خود به نام میولنیر را از دست خواهد داد. او همچنین اضافه کرد که موهای ثور در این سیاره کوتاه می‌شود.

Thor: Ragnarok

در فیلم Thor: Ragnarok قرار است نسخه متفاوتی از شخصیت هالک را مشاهده کنیم و این شخصیت دستخوش تغییرات عمده‌ای شده است. هالک از زمانی که وارد سیاره ساکار شده، به عنوان یک مبارز در نبردهای گلادیاتوری شرکت می‌کند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مبارزین سیاره ساکار شده است. مارک روفالو در این رابطه گفت:

او خیلی بیشتر از یک دستگاه عصبانی سبز رنگ در فیلم‌های انتقام جویان (Avengers)، خواهد بود. او با تکبر در این سیاره راه می‌رود. او در ساکار مانند یک خدا است.

هالک و ثور پس از انجام مبارزه و کنار گذاشتن اختلافات، راهی سفرهای کیهانی می‌شوند تا آزگارد را از شر هلا نجات دهند. در اواسط ماه دی، حضور دکتر استرنج در فیلم Thor: Ragnarok تایید شد. کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، اطلاعات چندانی از حضور این شخصیت در این فیلم نداد، اما او تایید کرد که زمانی کمی از این فیلم در میدگارد، محل ملاقات ثور با دکتر استرنج، صرف خواهد شد. فیگ گفت:

زمان بسیار کمی از فیلم بر روی زمین خواهد بود و این یکی از چیزهایی است که ما در مورد این فیلم می‌دانیم.

Thor: Ragnarok

در پایان این مجله تایید می‌کند که فیلم Thor: Ragnarok، زمینه ساز اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) خواهد بود. پس این فیلم بخش بسیار مهمی از اتفاقات فاز سوم دنیای سینمایی مارول را شامل خواهد شد. کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده