نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

فروش بازی Aragami از مرز ۱۰۰ هزار نسخه در استیم عبور کرد

به تازگی مطلع شدیم که فروش بازی Aragami از ۱۰۰ هزار نسخه در فروشگاه استیم گذشته است.

امروز، استودیو مستقل Lince Works که واقع در شهر بارسلونا است اعلام کرد که فروش بازی Aragami در استیم از ۱۰۰ هزار نسخه عبور کرده است. علاوه بر این، سازندگان اعلام کردند که ابزار ویرایشگر مرحله و پشتیبانی از قابلیت Steam Workshop هم به این بازی سوم شخص مخفی‌کاری افزوده شده است.

فروش ۱۰۰ هزار نسخه‌ای بازی تنها در فروشگاه استیم بوده و فروش نسخه پلی‌استیشن 4 را شامل نمی‌شود. این خبر توسط دیوید لئون، موسس استودیو Lince Works، از طریق توییتر منتشر شد:

بازی Aragami بیش از ۱۰۰ هزار نسخه در استیم فروخته است.

بازی Aragami در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این بازی طبق توضیحات استیم می‌پردازیم:

شما Aragami هستید، یک روح انتقام جو که توانایی کنترل سایه‌ها را دارد. شما توسط Yamiko، دختری که در استحکامات Kyuryu زندانی شده است، احضار شده‌اید. سفری تاریک و پر از رمز و راز را برای یافتن حقیقت در مورد Aragami شروع کنید. با نیروهای ماورا طبیعی خود به شهر اشغال شده Kyuryu نفوذ کنید و با سایه به جنگ روشنایی بروید.

ویژگی‌های کلیدی

سایه‌ها را در آغوش بگیرید

سایه‌های خود را برای ناپدید شدن خلق کنید. در حالی که اهداف خود را شکار می‌کنید، از سایه‌ای به سایه دیگر تلپورت کنید. از انواع قدرت‌های سایه برای کشتن خلاقانه دشمنانتان بهره ببرید.

روش بازی خود را انتخاب کنید

مسیرهای مختلفی برای تمام کردن هر سناریو و مقابله با هر شرایطی وجود دارد. می‌توانید به جای فرستاده بی رحم مرگ یا روحی غیرقابل شناسایی بازی کنید. داستان شما، انتخاب شما.

تبدیل به Aragami شوید

با Kaiho، ارتش روشنایی مبارزه کنید و Yamiko را نجات دهید؛ دختری مرموزی که شما را احضار کرده و کلید موجودیت شما محسوب می‌شود.

همانطور که بالاتر هم گفته شد، ابزار ویرایشگر مرحله هم به بازی اضافه شده که توضیحات آن را از زبان استودیو Lince Works می‌خوانیم:

از زمانی که ویرایشگر مرحله Tenchu 2 را در دهه ۹۰ تجربه میکردیم، ساخت ابزار ویرایشگر مرحله برای یک بازی مخفی کاری، یکی از ویژگیهایی بود که همیشه رویای ساخت آن را داشتیم. پس هنگامی که کار ساخت بازی Aragami را آغاز کردیم، ساخت یک ویرایشگر مرحله تصمیمی بود که از گرفتن آن خشنود هستیم. حدود دو سال طول کشید تا ابزار را منتشر کنیم.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های این ابزار می‌پردازیم:

  • مراحل خود را بسازید، آن‌ها را در Steam Workshop آپلود کنید و با هزاران بازیکن Aragami به اشتراک بگذارید.
  • صدها مراحل و ماموریت جدید را برای Aragami دانلود کنید.
  • پشتیبانی از حالت چندنفره که می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.
  • صدها قابلیت مختلف برای ساخت سناریو مدنظرتان
  • امکان طراحی و ساخت گشت دشمن دلخواه
  • سه هدف اصلی: نفوذ، دزدی و شکار هدف.
  • یک نوع دشمن جدید به نام VIP که می‌توان در حالت شکار هدف او را نابود کرد.
  • سه مکان متفاوت: قبرستان، جنگل و شهر.
  • سه اندازه مختلف ماموریت: کوچک، متوسط و بزرگ.
  • انواع مختلف مرحله: بدون قتل، محدودیت زمانی و بدون لو رفتن.

علاوه بر این، قابلیت Steam Workshop بازی نیز هم‌اکنون فعال است.

بازی Aragami به قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد زومجی از بازی را برای آشنایی بیشتر با آن مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده