نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار اولین پوستر رسمی انیمیشن Coco

کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار اولین پوستر رسمی انیمیشن مورد انتظار کوکو (Coco) را منتشر کردند.

کمپانی والت دیزنی و پیکسار اولین پوستر رسمی انیمیشن Coco را منتشر کردند. در این پوستر یک سگ که استخوانی به دندان دارد به همراه گیتار میگوئل دیده می‌شود. علاوه بر این، دیزنی اعلام کرد که اولین تریلر انیمیشن Coco طی این هفته منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Coco Poster

طبق خلاصه داستان که پیش از این پیکسار از انیمیشن Coco منتشر کرده است:

انیمیشن Coco داستان کودکی به نام میگوئل را روایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند الگوی خود ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در نهایت تصمیم می‌گیرد که با کمک دوست دوست داشتنی و نه چندان قابل اعتماد خود به نام هکتور که یک اسکلت است، به سرزمین مردگان سفر کند تا دلیل و راز مرگ ارنستو د لا کروز را کشف کند.

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور و رینی ویکتور در نقش مادر بزرگ، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ (Toy Story 3)، است و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک خواهد کرد.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. پیش از انتشار این انیمیشن، انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳)، دیگر انیمیشن استودیو پیکسار، در تابستان سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده