نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بررسی بازی Ghost Recon: Wildlands از دید وبسایت های معتبر دنیا

نمره‌ها و بررسی‌های بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر شده‌اند و در این مطلب مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

بازی Ghost Recon: Wildlands جدیدترین ساخته یوبیسافت است که چند روز پیش و در تاریخ ۱۷ مارس منتشر شد. با این حال سایت‌های معتبری چون گیم‌اسپات نقد‌های خود را تا به امروز منتشر نکرده بودند و حال شاهد انتشار کامل نقد‌ها و نمره‌های این بازی شوتر تاکتیکی هستیم؛ نمره‌هایی که کمی ضد و نقیض هستند و در بین آن‌ها از نمره ۹۰ گرفته تا ۵۰ را شاهد هستیم.

در بازی Ghost Recon: Wildlands گیمر در نقش سرباز‌های گروه Ghost قرار می‌گیرد که وظیفه آن‌ها از بین بردن کارتل مواد مخدر در کشور بولیوی است. سازندگان بازی نقشه بسیار وسیعی را برای این بازی شوتر جهان‌باز طراحی کرده‌اند و نقشه Ghost Recon: Wildlands، بزرگ‌ترین نقشه‌ای است که یوبی‌سافت تا به امروز برای یک بازی جهان‌باز خلق کرده است. چشم‌انداز‌های بازی تنوع بالایی دارند و از محیط‌های جنگلی گرفته تا مناطق برفی و کوهستانی را در بازی شاهد هستیم.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر نقد‌ها، بررسی‌ها و نمره‌ها بازی Ghost Recon: Wildlands تا ببینیم که منتقدان چه دیدگاهی در مورد جدیدترین بازی یوبیسافت دارند. همچنین نقد اختصاصی این بازی نیز به زودی در زومجی منتشر خواهد شد.

Ghost Recon: Wildlands

  • سازنده و ناشر: یوبیسافت
  • تاریخ عرضه: ۱۷ اسفند
  • سبک: شوتر تاکتیکی جهان‌باز
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی

Ghost Recon Wildlands

هاردکور گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز بازی و داستان خوب آن، باعث می‌شود تا از حضور و ماجراجویی در بولیوی لذت ببرید. همچنین بازی به‌تان اجازه می‌دهد که آن را به شکل تک‌نفره یا همکاری چندنفره تجربه کنید و این باعث می‌شود تا هر گیمری با هر سلیقه‌ای از آن لذت ببرد. به هر حال Ghost Recon: Wildlands شاید آن بازی نباشد که طرفداران قدیمی این مجموعه بی‌صبرانه منتظر آن بودند، ولی قطعا بازی‌ای است که بهتر است آن را از دست ندهید.

گیمز رادار: ۹۰ از ۱۰۰

جهان بسیار وسیع و زیبا و همچنین سیستم مبارزاتی غنی در کنار قابلیت‌های شخصی‌سازی عالی، باعث شده‌اند تا Ghost Recon: Wildlands به یک بازی موفق تبدیل شود و به نوعی سری Ghost Recon را دوباره احیا کند. 

آی‌جی‌ان: ۷۹ از ۱۰۰

با اینکه مراحل بازی کمی تکراری می‌شوند و فیزیکی ماشین‌ها هم مشکلاتی دارد، ولی در مجموع با یک بازی جهان‌باز و سندباکس بزرگ روبرو هستیم که گیم‌پلی خوبی دارد و امکان تجربه آن به صورت همکاری چندنفره هم ویژگی خیلی خوبی است که باعث می‌شود دوست داشته باشید تا هر از گاهی مجددا سراغ بازی رفته و آن را تجربه کنید. به‌علاوه مراحل بازی شامل مواردی مثل تعقیب و گریز دشمن با هلی‌کوپتر، کشتن یک هدف خاص یا دستگیری اعضای کارتل می‌شوند که جذابیت خاص خود را دارند ولی خب پس از مدتی تکراری می‌شوند و مدام باید آن‌ها را تکرار کنید.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

به عنوان دومین بازی جهان‌باز در دنیای بازی‌های تام کلنسی، Ghost Recon: Wildlands یک بازی شوتر متوسط و حتی شبیه به یک ایده عالی است که نتوانسته نتیجه خوبی در پی داشته باشد. بازی جهان بسیار وسیع و زیبایی دارد و تنوع مراحل نیز خوب به نظر می‌رسند. با این حال پس از اینکه به درب خانه El Sueno رسیدید، بازی جذابیش را از دست داده و دیگر انگیزه‌ای به‌تان برای رفتن به سراغش نمی‌دهد. پس از آن دیگر حتی بازی کردن این اثر همراه با دوستان هم لذت زیادی ندارد و پس از مدتی همه چیز در این جهان وسیع و بزرگ تکراری می‌شود.

پی‌سی گیمر: ۶۷ از ۱۰۰

Ghost Recon: Wildlands بازی‌ای است که تجربه کردن آن به صورت انفرادی هیج لذت خاصی ندارد. با این حال زمانی که بازی را به شکل Co-op تجربه کنید، بازی کمی هیجان‌انگیز‌تر می‌شود و می‌توان گفت که یک تجربه مخفی‌کاری خوب است. با این حال حتی در این حالت هم ضعف‌هایی در بازی دیده می‌شود که مانع از لذت بردن‌تان از آن می‌شوند.

بررسی بازی Ghost Recon Wildlands

بررسی بازی Ghost Recon Wildlands


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده