// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر جدید گیم پلی بسته The Ringed City بازی Dark Souls III منتشر شد

در جریان رویداد PAX East، دو تریلر از گیم‌پلی و باس فایت بسته The Ringed City بازی Dark Souls III به نمایش گذاشته شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی Dark Souls III، در جریان رویداد PAX East ویدیویی از گیم‌پلی و باس فایت بسته الحاقی The Ringed City این بازی را به نمایش گذاشت.

در این ویدیو اول که مربوط به گیم‌پلی بازی است، شاهد نمای زیبا از محیط این بسته الحاقی هستیم و در کنار آن و طبق سنت همیشه این مجموعه، دشمنانی را مشاهده می‌کنیم که اگر آن‌ها را نادیده بگیرید، شدیدا شما را اذیت خواهند کرد. ظاهرا دشمنان شما در بسته الحاقی The Ringed City شدیدا بی‌رحم بوده و اصلا قرار نیست به راحتی از آن‌ها عبور کنید.

همچنین در این ویدیو اسلحه‌ای جدید به نام Aquamarine Dagger را مشاهده می‌کنیم که هم می‌توان از آن به عنوان یک خنجر استفاده کرد و هم می‌توانید به عنوان یک شمشیر برنده از آن استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به گیم‌پلی بسته الحاقی The Ringed City را مشاهده کنید.

|

در ویدیو دوم مبارزه یکی از باس‌های این محیط به نمایش گذاشته شده است که شدیدا مبارزه نفس گیری به نظر می‌آید. بازی Dark Souls III ثابت کرد که باس فایت‌های چالش برانگیزی را در خود جای داده است و قطعا بسته الحاقی The Ringed City نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه این ویدیو را نیز می‌توانید تماشا کنید.

|

بسته الحاقی The Ringed City در تاریخ هفت فروردین ۱۳۹۶ (۲۷ مارس) برای رایانه‌های شخصی و در تاریخ هشت فروردین (۲۸ مارس) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده