// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

فروش بازی Rocket League از مرز ۱۰.۵ میلیون نسخه گذشت

استودیو سایونیکس اعلام کرده است که تا به حال بازی Rocket League بیش از ۱۰.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایونیکس، سازنده و ناشر بازی Rocket League، اعلام کرده است که این بازی تا به حال توانسته است ۱۰.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین کاربران بازی Rocket League از مرز ۲۹ میلیون کاربر گذشته است. این تعداد شامل تمامی کسانی که در جولای ۲۰۱۵ بازی را به صورت رایگان از طریق حساب کاربری پلاس پلی‌استیشن دانلود کرده بودند و همچنین کسانی که به صورت اسپلیت-اسکرین به بازی کردن پرداخته‌اند می‌شود.

در ادامه جرمی دانهام، معاون ارشد استودیو سایونیکس، اعلام کرده است که یک چهارم این تعداد بازیکن (حدود ۷ میلیون کاربر) در ماه فوریه در حال بازی کردن این بازی بوده‌اند. جرمی دانهام اعلام کرد که پس از گذشت یک سال و نیم از عرضه بازی، جامعه کاربری بازی همچنان رو به رشد است و به همین دلیل فعلا خبری از بازی Rocket League 2 نخواهد بود. وی در این باره می‌گوید:

چرا باید این جامعه کاربری که هنوز رو به رشد هست را از بین ببریم. اینکه ما باز مجدد شما را مجبور به پرداخت هزینه برای یک نسخه جدید بکنیم تا بتوانید به نسخه جدید بازی دسترسی داشته باشید، اصلا کار درستی نیست. من فکر می‌کنم دوره انجام چنین کارهایی گذشته است.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

هدف ما این است که روز به روز بازی Rocket League را بهتر کنیم و به همین دلیل بازیکنان خود را از دست نخواهیم داد. اگر گیمرها هنوز بازی ما را بازی می‌کنند، آن‌ها را مجبور به خرید یک نسخه جدیدتر نمی‌کنیم آن هم برای اینکه چند قابلیت جدید در اختیارشان قرار داده شود. ما می‌خواهیم این احساس را داشته باشند که اگر برای مدت طولانی قصد بازی کردن دارند، ما هم برای مدتی طولانی آن‌ها را پشتیبانی خواهیم کرد.


منبع Rocket League
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده