نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹

بازیگر نقش دومینو در فیلم Deadpool 2 مشخص شد

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام بازیگر شخصیت دومینو در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) را انتخاب و رسما معرفی کرد.

زازی بیتز، بازیگر سریال آتلانتا (Atlanta)، به عنوان بازیگر نقش نینا ثورمن ملقب به دومینو، در فیلم Deadpool 2 رسما معرفی شد. رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون / ددپول، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود، این خبر را رسما تایید کرد. در این تصویر نام بیتز با املای دومینویی نوشته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Domino in Deadpool 2

طی هفته گذشته، اولین تریلر فیلم Deadpool 2 منتشر شد که در این تریلر اشاراتی به حضور شخصیت کیبل نیز شده است. دومینو معشوقه کیبل است و با توجه به انتخاب بازیگر نقش دومینو، احتمال حضور شخصیت کیبل نیز در این فیلم افزایش یافته است. از دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب)، و ناتان فیلیون، بازیگر سریال فایرفلای (Firefly)، به عنوان دو گزینه احتمالی برای بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 نام برده می‌شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس خواهد بود. اواخر ماه آبان، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد. او در این فیلم جانشین تیم میلر شد که به علت اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز و کمپانی فاکس قرن بیستم از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود. علاوه بر ددپول و دومینو، تاکنون حضور دو شخصیت کلاسوس با بازی استفان کاپیساک و نگاسونیک تینیج وارهد با بازی برایانا هیلدبرند، نیز در این فیلم تایید شده است.

Zazie Beetz

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است هرچند پیش بینی می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. پیش بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، متعلق به فیلم Deadpool 2 باشد. هرچند برخی معتقد هستند که ممکن است این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده