نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

پلی استیشن 4 پرفروش ترین کنسول ماه فوریه در آمریکا شد

طبق اعلام موسسه NPD، کنسول پلی‌استیشن 4 پرفروش‌ترین کنسول آمریکا در ماه فوریه ۲۰۱۷ بوده است.

کنسول پلی‌استیشن 4 سونی کماکان به فروش عالی خود در آمریکا ادامه می‌دهد و مانند ماه میلادی گذشته، در ماه فوریه هم توانسته با پشت سر گذاشتن تمام رقبایش به پرفروش‌ترین کنسول آمریکا تبدیل شود. این خبر را موسسه NPD اعلام کرده است. سونی بر خلاف ماه گذشته بیانیه‌ای در این مورد منتشر نکرده است و فقط یکی از مسوولان آن این خبر را تایید کرده و گفته که پلی‌استیشن 4 پرفروش‌ترین کنسول آمریکا در ماه فوریه بوده است.

همچنین همزمان با انتشار این خبر، مایکروسافت بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرده که زمانی که گیمر‌ها صرف بازی کردن با ایکس‌باکس وان خود می‌کنند، به نسبت ماه فوریه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است. به‌علاوه تعداد کاربران جهانی این کنسول که بازی‌های چندنفره را تجربه می‌کنند نیز نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است. طبق اعلام مایک نیکولز، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، بازی‌هایی چون For Honor، Halo Wars 2 و GTA IV (که از طریق Backward Compatibility روی این کنسول منتشر شده) باعث شده‌اند تا کاربران زمان بیش‌تری را صرف بازی کردن با ایکس‌باکس وان خود کنند.

موسسه NPD همچنین به‌زودی آمار فروش بازی‌ها در ماه فوریه در کشور آمریکا را نیز اعلام خواهد کرد که به محض انتشار آن را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده