نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار تریلر جدید فصل پنجم سریال Prison Break

به تازگی شبکه فاکس تریلر جدیدی از فصل پنجم سریال فرار از زندان (Prison Break) منتشر کرده است.

سریال Prison Break حدود یک ماه دیگر بر روی صفحه‌های تلویزیون باز خواهد گشت. فصل جدید و پنجم این سریال در ۹ قسمت تولید شده و پخش آن از ماه آوریل (فروردین) آغاز خواهد شد. دامینیک پرسل در نقش لینکلن باروز، ونتورت میلر در نقش مایکل اسکافیلد، آمائوری نولاسکو در نقش فرناندو سوکره، رابرت نپر در تی-بگ، راکموند دانبار در نقش سی-نت، پل آدلستین در نقش پل کلرمن و سارا وین کالیز در نقش سارا تانکردی، از جمله بازیگران ۴ فصل گذشته سریال Prison Break هستند که در فصل جدید این سریال باز خواهند گشت. همچنین در فصل پنجم این سریال شاهد حضور بازیگران جدیدی چون مارک فیورستین، آگوستوس پرو، ریک یان، استیو موزاکیس، انبار لاوی، مارینا بندیکت، کونال شرما و فران طاهر نیز هستیم.

در تریلری که پیش از این از فصل پنجم سریال Prison Break منتشر شده بود، مشاهده کردیم که لینکلن برای نجات دادن مایکل، برادرش، به مراکش سفر می‌کند. حال شبکه فاکس تریلر جدید فصل پنجم سریال Prison Break را منتشر کرده است. تمرکز این تریلر بر روی لینکلن و مایکل است و به نظر می‌رسد بیشتر بخش‌های فصل جدید این سریال در خارج از زندان جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

| |

علاوه بر این، شبکه فاکس پوستر جدیدی از فصل پتجم سریال Prison Break منتشر کرده است. در این تصویر تنها لینکلن و مایکل را مشاهده می‌کنیم و همچنین شاهد شعارهایی از فصل پنجم این سریال نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Prison Break season 5 new poster

داون اولمستد، تهیه‌کننده اجرایی سریال Prison Break، اعلام کرده که در فصل پنجم این سریال تمامی شخصیت‌های محبوب سریال فرار از زندان نقش مهم و اساسی را ایفا خواهند کرد. همچنین چندی پیش دانا والدن، رییس شبکه فاکس، اعلام کرد که قرار است اتفاقات و دلیل زنده ماندن مایکل پس از اتفاقات گذشته به نوعی به تصویر کشیده شود که کاملا قابل باور باشد.

پخش هفتگی فصل پنجم سریال Prison Break از تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده