نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

توضیحات EA درباره Battlefront 2، بازی اکشن جید ریموند و ساخته جدید بایوور

الکترونیک آرتز درباره‌ی دنباله‌ی Star Wars Battlefront، بازی جدید بایوور و پروژه‌ی فعلی جید ریموند توضیحاتی داده که از نظرتان می‌گذرد.

از اخبار بازی این‌طور به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز عزم‌اش را جزم کرده تا امسال هم مانند سال ۲۰۱۶ حضور موفقی در بازار داشته باشد. این‌بار بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، طی کنفرانس امسال «فناوری، رسانه و تلکامِ» موسسه‌ی مالی مورگان استنلی (Morgan Stanley) در مورد شماری از بازی‌های جدید کمپانی‌اش صحبت کرد.

یورگنسن نخست به سراغ بازی Star Wars Battlefront 2 رفت؛ محصولی که با وجود تأیید شدن‌اش هنوز به‌شکل رسمی رونمایی نشده است. او گفت که دنیای این بازی نسبت به نسخه‌ی اول آن «به‌طور چشمگیری بزرگ‌تر» است. دنباله‌ی بتلفرانت همچنین قرار است «تعداد زیادی شخصیت جدید» داشته باشد که از فیلم‌های اخیر جنگ ستارگان به بازی راه پیدا کرده‌اند. نسخه‌ی فعلی Battlefront کاراکترهایی از نخستین فیلم‌های این مجموعه را در دل‌اش جا داده؛ ضمن اینکه نگاهی هم به فیلم جدید روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Star Wars: Rogue One) دارد.

یورگنسن در ادامه گفت:

دنیای Star Wars برای بازی‌سازی واقعاً رویایی است؛ چرا که گستردگی زیادی دارد.

نسخه‌ی دوم بتلفرانت، که هنوز نامی برای آن اعلام نشده، قرار است دارای یک بخش داستانی تک‌نفره باشد. این محتوای بازی به‌دست استودیو موتیو (Motive Studios) ساخته می‌شود.

موضوع دیگری که مدیر مالی الکترونیک آرتز به آن اشاره کرد، آی‌پی جدید استودیو بایوور (BioWare) بود. یورگنسن گفت که این آی‌پی «بیشتر حال‌وهوای علمی-تخیلی» دارد و سپس به سراغ تعدادی دیگر از بازی‌های الکترونیک آرتز رفت. خلاصه‌ی گفته‌های او درباره‌ی این بازی‌ها از قرار زیر است:

  • بخشی از المان‌هایی که باعث موفقیت بازی FIFA 17 شده‌اند در Madden NFL 18 به کار گرفته خواهند شد؛ موضوعی که می‌تواند اشاره‌ای به حالت داستانی The Journey در فیفا باشد. نسخه‌ی جدید سری Madden با موتور فراست‌بایت ساخته می‌شود.
  • بازی Battlefield 1 هم‌اکنون سطوح «فوق‌العاده‌ای» از تعلق خاطر (Engagement) را از سوی مخاطبان‌اش نظاره می‌کند.
  • جید ریموند، تهیه‌کننده‌ی بازی Assassin's Creed، اکنون در «نخستین روزهای» ساخت بازی اکشن‌اش به سر می‌برد. انتظار می‌رود که این بازی جدید به یک مجموعه تبدیل شود.
  • از دست دادن پیتر مور برای الکترونیک آرتز مسأله‌ی مهمی تلقی می‌شود؛ اما از یک‌سو این جدایی فرصت مناسبی را برای مور فراهم کرده تا در جایگاه رویایی‌اش، یعنی مدیرعامل باشگاه لیورپول، فعالیت کند.
  • بازی اکشن جدید جنگ ستارگان «اکتشاف-محور» خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده